Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beskyldninger på Facebook: Kenneth Plummer snyder iværksættere

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt nok bryder jeg mig ikke ret meget om Kenneth Plummer, men det er på ingen måde kønt sådan som han er blevet behandlet af det danske Facebookfolk. At nogle angiveligt drager hans familie ind i det hele er direkte usmageligt.

Jeg undrer mig dog stadig over, at Kenneth Plummer skabte kontakten mellem de to firmaer. For jeg kan ikke rigtig se andre grunde, end at de ville snage lidt i en konkurrents produkt. Hvis det er tilfældet, kunne de vel have gjort det langt mere gelinde, og uden at det skabte mistro hos konkurrenten.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

deltro:

Jeg undrer mig dog stadig over, at Kenneth Plummer skabte kontakten mellem de to firmaer. For jeg kan ikke rigtig se andre grunde, end at de ville snage lidt i en konkurrents produkt. Hvis det er tilfældet, kunne de vel have gjort det langt mere gelinde, og uden at det skabte mistro hos konkurrenten.

Plummer er direktør i Ronald A/S, han har intet med udviklingen af produkter at gøre. Så han var sikkert slet ikke bekendt med, at man var igang med en ordre med Netto...

Og han henviste ligeledes til et andet firma, formegentlig fordi han kunne se et potentiale i produktet, og måske fordi han samtidig kunne hjælpe Tram. 

Ser man på Ronalds historik i tidligere sager, hvor de er kommet for tæt på konkurrenterne, så har forløbet også være meget anderledes, hvor der ingen kontakt har været imellem dem...

Om man kan lide Plummer eller ej, så må alle nok erkende, at han ikke har handlet forkert i denne sag, og at hans etablering af kontakten mellem Tram og det andet firma nok var fordi, han så en forretningsmulighed.

Den her sag minder så meget om Jensens Bøfhus sagen, hvor JB også blev udsat for en hetz, baseret på falske og ukorrekte fakta, og jeg håber ikke, at denne sag får konsekvenser for Ronald A/S eller Plummer, på samme måde som JB sagen fik for Jensens Bøfhus, som er på randen af fallit...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Plummer er direktør i Ronald A/S, han har intet med udviklingen af produkter at gøre. Så han var sikkert slet ikke bekendt med, at man var igang med en ordre med Netto...

Og han henviste ligeledes til et andet firma, formegentlig fordi han kunne se et potentiale i produktet, og måske fordi han samtidig kunne hjælpe Tram. 

Ser man på Ronalds historik i tidligere sager, hvor de er kommet for tæt på konkurrenterne, så har forløbet også være meget anderledes, hvor der ingen kontakt har været imellem dem...

Om man kan lide Plummer eller ej, så må alle nok erkende, at han ikke har handlet forkert i denne sag, og at hans etablering af kontakten mellem Tram og det andet firma nok var fordi, han så en forretningsmulighed.

Den her sag minder så meget om Jensens Bøfhus sagen, hvor JB også blev udsat for en hetz, baseret på falske og ukorrekte fakta, og jeg håber ikke, at denne sag får konsekvenser for Ronald A/S eller Plummer, på samme måde som JB sagen fik for Jensens Bøfhus, som er på randen af fallit...

Det hele afhænger selvfølgelig af, om Plummer vidste at de selv var ved at udvikle et konkurrerende produkt. Var han uvidende om dette, må han vel stå med en rigtig god sag.

Ang. den danske folkedomstol, så er det kort og godt bare grimt at se på. Der er næsten hver dag en historie i medierne om, at folk går amok over et indlægFacebook. Om det så er Fakta, der nægter er tage en kylling tilbage, Plummer der hænges ud eller Jensens Bøfhus der vinder en sag i retten. Så falder mange folk pladask i, og skriver de værste ting, uden at de ved synderligt meget om sagens rette sammenhæng.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

deltro:
Ang. den danske folkedomstol, så er det kort og godt bare grimt at se på. Der er næsten hver dag en historie i medierne om, at folk går amok over et indlæg på Facebook. Om det så er Fakta, der nægter er tage en kylling tilbage, Plummer der hænges ud eller Jensens Bøfhus der vinder en sag i retten. Så falder mange folk pladask i, og skriver de værste ting, uden at de ved synderligt meget om sagens rette sammenhæng.

Helt enig!

Du glemte dog lige at næve at vores politikere også reagere på samme måde!  Ikke mærkeligt at folk har politikerlede.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
JB sagen fik for Jensens Bøfhus, som er på randen af fallit...

Det handler nok mere om hele deres koncept som minder om de glade 80'ere og '90'ere, og spis selv softice er ikke længere nok.

Folk/kunder er så dejlig dobbeltmoralske, så selv hvis et firma træder ved siden af, og får en såkaldt "shitstorm" så handler folk stadig i Føtex, Bilka, Lego osv. hvis de får et godt tilbud....

Jeg er sikker på at for Ronald er det her en lille bitte bølge de skal henover, og om 2 uger er alt glemt - ligesom de andre sager de har haft ;-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

deltro:

Det hele afhænger selvfølgelig af, om Plummer vidste at de selv var ved at udvikle et konkurrerende produkt. Var han uvidende om dette, må han vel stå med en rigtig god sag.

Ang. den danske folkedomstol, så er det kort og godt bare grimt at se på. Der er næsten hver dag en historie i medierne om, at folk går amok over et indlæg på Facebook. Om det så er Fakta, der nægter er tage en kylling tilbage, Plummer der hænges ud eller Jensens Bøfhus der vinder en sag i retten. Så falder mange folk pladask i, og skriver de værste ting, uden at de ved synderligt meget om sagens rette sammenhæng.

At vurdere ud fra forløbet og skrivelserne på FB, samt at han sætter Tram op med en virksomhed, så vil jeg umildbart gætte på, at han intet vidste. Men det er et gæt...

Resten er jeg helt enige i. Det er skræmmende, at folk ikke tjekker faqs, før de begynder at beskylde, true osv. 

Plummer kunne stævne de første 100-200 i den tråd på FB for injurier mm. 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marwe:

Fashion-Seller:
JB sagen fik for Jensens Bøfhus, som er på randen af fallit...

Det handler nok mere om hele deres koncept som minder om de glade 80'ere og '90'ere, og spis selv softice er ikke længere nok.

Folk/kunder er så dejlig dobbeltmoralske, så selv hvis et firma træder ved siden af, og får en såkaldt "shitstorm" så handler folk stadig i Føtex, Bilka, Lego osv. hvis de får et godt tilbud....

Jeg er sikker på at for Ronald er det her en lille bitte bølge de skal henover, og om 2 uger er alt glemt - ligesom de andre sager de har haft ;-)

Jensens Bøfhus var da sakket bagud, og konceptet trængte til fornyelse, det er der ingen tvivl om, men at et regnskab over to år forværres 10-14 gange, det kan kun tilskrives den shitstorm, som de uberettiget var udsat for...

Ronald sælger via supermarkeder, så de mærker det sikkert ikke, dog er det ikke fair overfor Kenneth Plummer, uanset ens holdning til ham som person, at han skal tilsværtes sådan i Google og online på et falsk grundlag.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 3 ud af 5 (43 indlæg)