Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken docking station?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

I 2017 skifter jeg min stationære ud med en bærbar da jeg skal til at arbejde flere steder fra. I den forbindelse har jeg bestilt en Lenovo Yoga 910 bærbar som kan alt det (og nok meget mere) en maskine skal kunne.

MEN jeg har behov for en dockingstation til når jeg er på kontoret. Den skal være nem at tilslutte, og så skal den give mig alle de tilslutningsmuligheder jeg har behov for. Som jeg kan se det, så har jeg pt følgende tilslutninger:

- 2 skærme (udover den til bærbaren, som jeg alligevel ikke skal bruge når den er tilsluttet docking)

- Højtalere

- diverse usb tilslutninger til bluetooth, mus/tastatur, printer

- stik til internet (foretrækker kabel, da trådløst har sine svagheder her hvor jeg er)

Det ville være at foretrække hvis jeg kunne nøjes med blot 1 stik der forbinder docking stationen til den bærbare.

Jeg synes godt nok det er svært at finde hoved og hale i diverse tilgængelige docking stations.

ER der nogen der kan give mit et praj om hvad der vil passe til mig, eller eventuelt hvad jeg skal være opmærksom på?

Hilsen Morten :o)

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg er også i gang med at skal have ny laptop og docking station og 2 skærme.

Jeg har kigget på udvalget hos atea.dk og de har alle de forskellige professionelle laptops og docking stationer, så jeg vil foreslå at du kigger der.

Da jeg var i El-giganten og Power fandt jeg ud af at de intet aner om docking stationer:-)

Dbh

Kim

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

bærbaren har jeg allerede fundet, så nu skal jeg bare have tilsluttet den mit kontor-setop he he

Hvis du kommer frem til en genial løsning, så giv lige et praj :o)

Hilsen Morten

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Tak for linket Big Smile det er også mægtig fint at de har 27 milliarder millioner forskellige dockingstationer - og jeg kan se at der endda står en masse fine tal foran dem, men....

Ingen af dem står til at matche en yoga 910....


Hvad er op og hvad er ned? 

Hvad virker og hvad virker ikke

Hvad er forskellen på model X kontra model Y?

 

Hvor får jeg lige den doktor-grad der skal til for at snakke docking-stationsk? Eller kan jeg bruge Google Translate til at forstå hvad de skriver??

Puha... Tongue Tied

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

https://itwebsite.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har godt kigget på den du linker til. Men igen så mangler jeg bare et overblik og håbede at der måske er en herinde der har praktisk erfaring og måske selv har været det samme igennem og kunne dele nogle tips og tricks. :)

@ Niels. Jeg har spurgt Google men det blev jeg sgu ikke meget klogere af.... jeg læste i sær de forum tråde der vises men noget er forældet og resten mangelfuldt....

Puha....

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Madsen:

Hej.

Din ven Google: lenovo yoga 910 docking station

https://www.google.dk/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4RVEB_daDK618DK618&q=lenovo+yoga+910+docking+station

 

Godt Nytår til alle!

Mvh. Niels

Ja, lige bortset fra i dette tilfælde er der ingen af de links på side 1 som rent faktisk indeholder docking stations der er kompatible med yoga 910.

Jeg vil tro at både jeg og trådstarter havde været der og tjekket dette først (jeg havde ihvertfald, inden jeg skrev).
Det er nok netop derfor at trådstarter spørger - det er ikke så let at finde.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når jeg kigger på specifikationerne står der kun nævnt USB-porte under tilslutningsmuligheder. Hvis det er korrekt så kan du ikke få en docking-station til den.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)