Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:

Martin Thorborg:
Vidste du f.eks. at du ikke må trække moms fra blomster du giver til en kunde?
Gælder det også bårebuketter? Cool



Den må du høre vores support om, jeg er ikke bogholder.
Men ærgerligt med den døde kunde ;-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Den må du høre vores support om, jeg er ikke bogholder.
Ok -tak for hjælpen -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
I det tilfælde har vi bogholdere siddende
Det er jo ikke et argument - Var det ikke Dinero, som "selv" kunne finde ud af det? Man går jo ikke til support, medmindre man er tvivl, og det siger du jo, at man ikke behøver at være med Dinero. I øvrigt gælder det jo i alle programmer, at hvis programmet ikke kan finde ud af det, kan man ringe til support. Jeg medgiver dig, at Dinero ER meget brugervenligt og tager højde for de mest almindelige situationer for emv.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Men ærgerligt med den døde kunde ;-)
Måske er det en medarbejder, så det måske er en personaleudgift :-D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Enig med Jørgen i at argumentet om at der er hjælp i supporten ikke holder helt. For at det skal have en effekt kræver det at brugeren er opmærksom på at der en fejl.

Der er mange afgrænsninger, hvor der kan være tvivl. Reklame eller repræsentation eksempelvis - eksempelvis kan de af Martin omtalte blomster være begge dele (afhængig af om betingelserne er opfyldte eller ej).

Fordelen ved Dinero er at det er let tilgængeligt og langt de fleste vil få om end ikke et nogenlunde korrekt regnskab ud af det. Det er bedre end slet intet. Ser man på SKATs undersøgelser af mindre erhvervsdrivende så fanges hovedparten af fejlene af Dinero.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard:

Martin Thorborg:
I det tilfælde har vi bogholdere siddende
Det er jo ikke et argument - Var det ikke Dinero, som "selv" kunne finde ud af det? Man går jo ikke til support, medmindre man er tvivl, og det siger du jo, at man ikke behøver at være med Dinero. I øvrigt gælder det jo i alle programmer, at hvis programmet ikke kan finde ud af det, kan man ringe til support. Jeg medgiver dig, at Dinero ER meget brugervenligt og tager højde for de mest almindelige situationer for emv.



Nu kan Dinero ikke automatisk hjælpe dig med den kuffert du nævner, så i det tilfælde må du spørger supporten, som vil spørge ind til dit køb og hjælpe dig med at bogføre det korrekt. Så der er ingen der vil lave fejl her. Men når det er sagt, er det nok heller ikke så ofte man køber en kuffert til sit firma.

Man vil ved at bruge Dinero kunne bogføre langt det meste, uden at få hjælp, hvor man i et hvilket som helst andet, ikke får nogen hjælp overhovedet.

Men jeg er da glad for at du finder Dinero brugervenligt og jeg håber ikke vi skader din forretning alt for meget, ved at tage for mange af dine kunder.

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Whiskey:

Enig med Jørgen i at argumentet om at der er hjælp i supporten ikke holder helt. For at det skal have en effekt kræver det at brugeren er opmærksom på at der en fejl.

Der er mange afgrænsninger, hvor der kan være tvivl. Reklame eller repræsentation eksempelvis - eksempelvis kan de af Martin omtalte blomster være begge dele (afhængig af om betingelserne er opfyldte eller ej).

Fordelen ved Dinero er at det er let tilgængeligt og langt de fleste vil få om end ikke et nogenlunde korrekt regnskab ud af det. Det er bedre end slet intet. Ser man på SKATs undersøgelser af mindre erhvervsdrivende så fanges hovedparten af fejlene af Dinero.



Der er ikke tale om en fejl, der er tale om en vare der købes, som vi ikke understøtter automatisk og derfor skal spørge supporten om.
Så der kommer ikke en fejl ud af det, man må bare i det sjældne tilfælde man køber en kuffert, spørge os til råds.

Og selvfølgelig kan man altid finde nogle ekstreme tilfælde, hvor Dinero ikke vil sætte det på en forkert konto, men hånden på hjertet, kan man ikke finde fejl i så godt som 100% af alle regnskaber lavet af en revisor eller bogholder?

Jeg vil påstå at vores brugere ender med et resultat, der i de fleste tilfælde er mere korrekt, end hvis en fagmand har lavet det.

De bedste hilsner

Martin




Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Whiskey:
Enig med Jørgen i at argumentet om at der er hjælp i supporten ikke holder helt. For at det skal have en effekt kræver det at brugeren er opmærksom på at der en fejl.

Der er mange afgrænsninger, hvor der kan være tvivl. Reklame eller repræsentation eksempelvis - eksempelvis kan de af Martin omtalte blomster være begge dele (afhængig af om betingelserne er opfyldte eller ej).

Fordelen ved Dinero er at det er let tilgængeligt og langt de fleste vil få om end ikke et nogenlunde korrekt regnskab ud af det. Det er bedre end slet intet. Ser man på SKATs undersøgelser af mindre erhvervsdrivende så fanges hovedparten af fejlene af Dinero.

Ja det er jo netop - at Dinero på den led ER bedre end de fleste. Fanger ikke alle fejl, men guider jo trods alt bedre end så mange andre

Tag blomster som du nævner - Du får faktisk en del guiden - helt uden at ring til support - bare du skriver BLOMSTER som bilags forklaring - ingen garanti mod fejl, men jeg kender ikke mange programmer, som i den grad i alle fald guider brugeren rette vej:

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
jeg håber ikke vi skader din forretning alt for meget, ved at tage for mange af dine kunder.

Som du kan se under mine indlæg, hjælper jeg folk til selvhjælp, så nej - det er lige omvendt: Jeg giver Dinero kunder ved at jeg anbefaler det som værende værd at se på, hvis man gerne vil starte op gratis, og ikke har de store behov for udskejelser. Jeg siger bare, som alle de andre, at det ikke kan stå alene. OG, at man bør tage en prøveversion hos et par af de andre for at teste "look-and-feel". Har man bare lidt større behov end det, der dækkes af den gratis version, anbefaler jeg, at man sammenligner så mange, man orker.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Jeg vil påstå at vores brugere ender med et resultat, der i de fleste tilfælde er mere korrekt, end hvis en fagmand har lavet det.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaarh, Martin. Dén må du sq længere ud på landet med. 

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)