Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nemkonto for virksomhed, hvad gør jeg forkert?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 25. Feb 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Whiskey, jeg er glad for at have forstod teksterne. Nu går jagten igang efter en medgørlig bank. :o)

Tilmeldt 20. Nov 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anniwa,

Jeg fandt den samme "problem" som dig. Efter din bank-jagt, fandt du noget der kan anbefales? tak!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

<

golfus:

Hej Anniwa,

Jeg fandt den samme "problem" som dig. Efter din bank-jagt, fandt du noget der kan anbefales? tak!

Det må man håbe når det er over et år siden men du skal forberede dig på, at det er blevet endnu vanskeligere end for et år siden. Både grundet øgede hvidvasklovs krav og generelt meget skarpere holding i næsten alle banker til, at de vil have tingene hver for sig OG til en vis grad grundt minus rente - så:

Regn med et eller andet gebyr nok er mest sandsynligt og

regn med krav om at du skal have dit personlige samme sted

Og læs gerne https://johnhannover.blogspot.dk/2017/10/ny-konto-i-banken.html som giver råd om hvordan du kommer frem til målet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Feb 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre lykkedes det ikke for mig. Er ved at opgive, fordi Post Nords nye leverings friste betyder at jeg ikke kan garantere at mine produkter (lykkeønskningskort m.m.) når til kunderne i tide. Ingen vil jo betale 27 kroner i porto for en tvivlsom "næste dag" levering :o(

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)