Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Launch page genererer næsten ingen signups

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 5
Fra  Harba Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iværksættere

Jeg er igang med at starte min første virksomhed. Jeg glæder mig vildt meget til vores produkt går live om ca. 1 måned. Jeg synes selv, at det er super fedt. Men desværre har jeg svært ved at få skabt en buzz og signet nogle kommende brugere op. 

Mit produkt er en app til sejlere der gør det nemt for dem at booke og betale for havnepladser i (forhåbentlig) 50+ havne i DK, SV, NO og DE. Alle sejlere jeg har snakket med om den er ellevilde og vil straks signes up (tror vi snakke ca. 95%). Men via mine hjemmesider ( http://harba.co og http://harba.dk får vi simpelhen ikke konverteret til signups. Ind til nu er det kun ca. 2% af de besøgende på hjemmesiden der rent faktisk signer sig op.

Har I nogle forslag til hvordan jeg kan få nogle flere til at signe up?

Jeg overvejer at smække en kampagne op på min facebook side ( http://facebook.com/harbaapp ) med at alle der signer op til at være med i open beta og vore nyhedsbrev får gratis premium medlemskab første år.

Men jeg er nybegynder når det kommer til newsletter signups. HJÆLP!!

Mvh

Christian

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu sejler jeg ikke selv, selvom jeg da gerne ville prøve det.

Men siden mangler informationer, hvem er i ? hvem er det jeg giver min mail adresse til og hvordan er jeg sikret at i ikke sælger den ?.

Derudover hvorfor en nedtælling til en præcis dato hvis i allerede har app klar så lancer den, nedtællingen til noget kun få ved kommer virker overfladisk og malplaceret, bevares det sælger nok for en kendt producent af et eller andet, men en app som jeres kunder pt ikke aner er på vej på markedet virker forkert.

Når jeg tilmelder mig jeres nyhedsbrev hvad kan jeg så forvente at få ? det står der intet om bliver jeg tæppebombet ugentligt, månedligt etc ?.

Derudover linker i til en twitter profil der ikke findes ? der er igen firma informationer eller noget som helst.

På sin vis giver i nada info om noget som helst og siden kunne for så vidt være lavet for blot at indsamle sejlfolks email til senere spam af disse med salg af sejlsports relaterede ting.

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 5
Fra  Harba Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for feedback Sunbao. Der er noget at tage fat på! 

Info om firma og indhold af nyhedsbrev giver fremragende mening. Har du evt. et eksempel på nogen der går det elegant?

Kan godt følge dig med nedtælling. Men planen er jo at der er mange der skal vide det ;)

Appen er kun i alpha, forhåbentlig closed beta næste mandag. Så derfor er der ikke nogen links til den. Hjemmesiden er "kun" indtil vi launcher, så kommer der en ny hjemmeside.

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 05:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke folk ser nogen ide i at signe up sålænge app'en ikke er klar. Eller teksten skal omformuleres til noget ala - indtast din email og få besked og downloadlink når app'en er klar.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du kontaktet relevante sites for at få "opbakning" - når det kører. Her tænker jeg på sites der er relateret til sejlads og både? Jeg har ikke hørt om dig før nu. Og det kunne da være relevant både for brugerne af www.scanboat.com  -  www.scanboatnews.com  eller for den sags skyld vores facebook side - facebook.com/scanboat - det er jo udelukkende sejlere der kommer der -

Fortæl lige mere om systemet hvad fordelene er - fx. så sidder jeg lidt og tænker på hvordan undgår jeg at blive vækket kl 7.00 om morgenen af havnefogeden hvis jeg har betalt med app´en?

PS. Sejler du selv?

PPS. Fjern lige den ) der ødelægger dit link til sitet i dit indlæg - det er lidt "dumt" -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 5
Fra  Harba Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Jeg har kontakt med et par firmaer, jeg skal have partnerskaber med. Men jeg vil gerne gemme PR, hvor man kun kommer på en gang, til efter vi har produktet på markedet. Dem jeg har fundet til at lave PR starter også først i april. Så jeg starter så småt ud steder hvor man selv kan bestemme hvornår man sender info ud, og hvor man kan få sin nyhed ud flere gang.

Havne personalet ved præcis hvor du ligger, hvilken båd du har og at du har betalt. Så havnefogeden kontakter dig kun for at sige velkommen. Men forhåbentlig vækker han dig ikke for det ;)

Jeg sejlede før min far blev for gammel, men jeg har desværre ikke råd til båd selv, da jeg er studerende. Men forhåbentlig kan Harba sponsorere lidt sejlads.

Jeg sender dig lige en mail/besked, så må vi se om vi kan finde ud af noget. For det kunne da helt sikkert være rigtig spændende, at få den gode nyhed ud igennem dine kanaler.

Tilmeldt 17. Dec 16
Indlæg ialt: 21
Fra  www.3telefonitilbud.dk Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke klart og tydeligt hvad siden går ud på. 
Få en stor download knap helt op på slider billedet. 

Håber det giver lidt :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)