Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad arbejder de kære Aminoer med?

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg været på Amino et stykke tid, og jeg synes det er utrolig spændende at tjekke folks virksomheder ud. 

Danmark har jo mange dygtige iværksættere, så jeg vil utrolig gerne se hvad I går og foretager jer.
Så smid et link, og skriv lidt om hvad jeres virksomhed går ud på!

Glæder mig meget til at se hvad i har at byde på

Mvh den nysgerrige Matias :)

Fra Odense
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 435
Fra  DEBEO.dk Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nysgerrige Matias

Min virksomhed hedder Debeo og er et booking og mangement bureau.
Jeg forsøger at hjælpe upcoming artister.

Alt for mange bands, flytter ud af øvelokalet inden guitaren er stemt.
Og det er ikke fordi at de skal på turné – Det er fordi at de stopper!

En af de ting, der dræber små bands, er at de ikke har styr på det administrative.
Det er utroligt mange ting, som man skal tage hensyn til, når man har et band, og begynder at spille live. Bogføring, markedsføring, planlægning og meget mere.

Derfor startede jeg Debeo. – For at hjælpe nye og upcoming artister.
Og ikke kun musikere. Jeg udvider nu med komikere, tryllekunstnere og foredragsholdere.

På den måde kan de koncentrere sig om, hvad der er vigtigst for dem. - At dyrke deres talent, og levere et godt show.

Navnet er en sammentrækning af sloganet Smile
DEBEO - Det Er Bare Et Opkald

Alle vores drømme kan gå i opfyldelse, hvis vi har modet til at følge dem!

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et helt fantastisk initiativ du har taget dig, og som du helt rigtig siger så er de nævnte grunde de typiske grunde for at artister stopper deres drømme. 

" Min tidligere bedste ven var igennem det"

Rigtig stor respekt herfra! 

Mange stolte hilsner fra Matias

Tilmeldt 22. Dec 14
Indlæg ialt: 26
Fra  Sponsor-salg.dk Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Enig - det er meget interessant at følge de forskellige debatter og virksomvender herinde

Min virksomhed, Sponsor-salg, har til formål at sælge sponsorater for danske sportsklubber. Både amatørklubber og professionelle klubber, der nyder godt af opbakning i lokalområdet.

Erfaringen har vist at salg kræver tid. Meget tid, og det er tid som klubber ikke altid kan finde, og derfor tilbyder vi at aflaste salgsafdelingen ved at tage kontakt til nogle af de virksomheder, der ikke nødvendigvis er tiltænkt en af de dyre sponsorpakker, men som i højere grad er en mindre lokal virksomhed, der ønsker at støtte lokalt og ikke har økonomien til at tegne en større sponsoraftale.

alene i år har vi sendt mere end 400.000 kroner tilbage til sportsklubber i Danmark.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mathias.

Jeg har foruden mit fuldtidserhverv som Køkkenchef, startet min egen lille "bix"
hvor jeg har udviklet et lokalt markedsføringskoncept.

Konceptet skal hjælpe specielt detailhandelen, men også andre Virksomheder, som måske ikke
selv har tid til eller resourcer til at opbygge sin egen kundedatabse.
Idéen vil jeg gerne på sigt have udbredt - men det må komme når det komme skal Smile

http://lokalsms.dk

Jeg har endvidere udvidet til også at hjælpe med opsætninger, implentering af
sms databaser opsætning, gode råd og vejledning mht. social medie og webdesign,
e-mail marketing og meget meget mere.

Jeg vil ønske dig en rigtig god sommer.
Mvh. Per

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Matias,

For mit eget vedkommende driver jeg et firma i den specielle ende af skalaenSmile

vi laver indramning af ALT!! ud over det normale ( foto, plakat, maleri,etc.) indrammer også alt andet f.eks. tekstil, dukker, udstoppede dyr,mm. til disse opgaver special fremstiller vi selv listerne i vor eget snedkeri, her fremstiller vi også blindrammer, messe reoler, og meget mere.

Ligeledes renser vi gamle malerier, udbedre skader på rammer herunder forgyldning for b.la.  museum, kunsthandlere, mm.

Så som du nok kan se er det en blandet "landhandel" hvor ikke to dage er ens og hvor nøgleordet er: godt håndværk.

Karsten

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Matias.

Super initiativ. :)

I mit daglige virke i B-WEB arbejder jeg med alt i udvikling på .NET platformen og scripting i Google Apps.
Mange af mine projekter er proces-optimering i små og mellemstore virksomheder. Typisk kommer kunder til mig med en problemstilling, som jeg løser ved at udvikle noget software, og ind i mellem med speciellavet hardware.
Jeg arbejder pt. på et small-scale HomeAutomation/Surveilance system. Mest som proof-of-concept og til brug i vores kontorfællesskab.

Ved siden af det, er jeg teknisk chef i LocalTowers ApS, som er et system jeg har bygget op fra bunden over de sidste tre år. Konceptet retter sig mod entreprenører og løser nogle problemer som har været fælles for dem i forhold til kvalitetssikring. Helt kort, en håndværker taget nogle billeder med sin telefon. Disse billeder ryger automatisk op i LocalTowers og bliver fordelt på de rigtige projekter, og entreprenøren har så mulighed for at generere diverse rapporter både i henhold til lovgivning, og interne krav. Et rigtig spændende projekt, som vi først for ganske nyligt har åbnet op for "offentligheden".

Hvad med dig selv, Matias? :)

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MatiasThomassen:

Nu har jeg været på Amino et stykke tid, og jeg synes det er utrolig spændende at tjekke folks virksomheder ud. 

Danmark har jo mange dygtige iværksættere, så jeg vil utrolig gerne se hvad I går og foretager jer.
Så smid et link, og skriv lidt om hvad jeres virksomhed går ud på!

Hvad med om du selv bød ind med noget :-)

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har læst de andres indlæg, og de var super spændende!

Jeg ejer sammen med min partner Christian www.timoprint.net Hvor man kan få print på en lang række ting, og så er vi gang med et projekt http://www.tinyrisk.com/ som er et fraud tool. Kort sagt, så analysere det deres ordre og garantere dem mod chargebacks, og folk med brug af stjålne kreditkort mm.

Så der er godt gang i den :)

Tak til alle dem der har skrevet, og i må have en fantastisk sommer.
Mvh Matias

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg står i den uheldige situation at er blevet afskediget fra mit daglige arbejde grundet manglende projekter.
Så megen af min tid går med at finde noget nyt, da jeg desværre ikke kan leve af mit eget erhverv endnu!
Så hvis du/i kender noget i Esbjerg området, hører jeg meget gerne fra jer! ;-)


Ellers opbygger jeg en masse WooCommerce webshops samt almindelig simple hjemmesider til unge nystartede iværksættere.
Jeg er bl.a. også behjælpelig med opretning af vare, skrivning af tekster, at få forskellige leverandør-aftaler i stand o.lign.
Udover dette fungere jeg som blæksprutte til diverse opgaver folk lejer mig ind til :-)

God weekend!

- Martin Jensen

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)