Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du skaffe relevante backlinks?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende approach til at skaffe relevante backlinks haha

Jeg har et par metoder, der måske kan skaffe dig nogle (de er lidt udspekulerede, men resultatet er 100% whitehat, og 100% reelt)... 

Der ligger en del arbejde i det, og er ikke umildbart noget jeg har lyst til at tilbyde til andet end mine egne kunder, men hvis du ikke finder noget, så send mig en mail, så kan det være jeg kan hjælpe dig en lille smule.. 

Det optimale (både for dig og mig) er hvis nogen herinde kan skaffe dig linksne. 
Har du noget godt indhold, og links tilbage at tilbyde? 

Mvh
Dennis O. Madsen
ADONE.DK 

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det bare HQ backlinks du er interesseret i, eller er det ranking på visse keywords? Jeg har en ret unik metode til at få ens side på #1 spot, det har virket på alle mine sider indtil videre, og ens side kan ikke blive penalized af Google.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders B.:

Er det bare HQ backlinks du er interesseret i, eller er det ranking på visse keywords? Jeg har en ret unik metode til at få ens side på #1 spot, det har virket på alle mine sider indtil videre, og ens side kan ikke blive penalized af Google.



Jeg tvivler lidt! 
Alle de metoder jeg kender til, der kunstigt får dig på første pladsen på google vil risikere sidens fremtid på google! 
Medmindre det er på nogle ret ligegyldige keywords, så er der ikke rigtig nogen magiske holdbare løsninger! 
Jeg kender masser der har blog netværk, som de påstår kan gøre det, og som de nærmest kalder whitehat osv. men kender til masser af eksempler hvor kunderne er blevet pillet google og skal starte helt forfra i nyt navn! 
Og jeg har adgang til nogle ret heftige og altid helt uptodate SEO kilder! 


Ang. backlinks: Så er det vigtigt at backlinksne er ægte, relevante og har masser af autentisk linkjuice.

Onpage faktorer og autentisk linkbuilding, er vejen frem IMO. 

Mvh
Dennis O. Madsen
ADONE.DK

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke den metode jeg har brother, jeg har 2 sider på samme niche som er henholdsvis 7-9 måneder gamle, og deres position er #1 og #2..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)