Nogle der kan løse det her? Send mig en PM hvis du har styr på det. Vi får nedenstående fejl stortset hvergang vi sender en mail ud til en mail der ikke er gmail,hotmail,yahoo. Hvor det ender med, at modtageren ikke modtager mailen. Jeg tror det har noget at gøre med MX records ikke er opsat i DNS.
>The addresses to which the message has not yet been delivered are: > > ***@mail.dk > host fpo.mail.dk [80.160.76.237] > Delay reason: SMTP error from remote mail server after MAIL >FROM:<info@tandbud.dk>: > 421 4.1.2 tandbud.dk not valid, see http://tele.dk/34167 > *****@youmail.dk > host fpo.mail.dk [80.160.76.237] > Delay reason: SMTP error from remote mail server after MAIL >FROM:<info@tandbud.dk>: > 421 4.1.2 tandbud.dk not valid, see http://tele.dk/34167 > >No action is required on your part. Delivery attempts will continue for >some time, and this warning may be repeated at intervals if the message >remains undelivered. Eventually the mail delivery software will give up, >and when that happens, the message will be returned to you.
Jeg tror det har noget at gøre med MX records ikke er opsat i DNS.
Hej
Det er lige netop derfor det ikke virker, der er ingen MX record for tandbud.dk domænet, og uden dette vil TDC ikke modtage mails fra dit domæne, alt du skal er at oprette en MX record for dit domæne i din DNS manager hos din udbyder, det skal laves som et hostname/cname og skal pege til den server hvor du har/vil have dit domænenavns indgående e-mail hosted.
Jeg tror det har noget at gøre med MX records ikke er opsat i DNS.
Hej
Det er lige netop derfor det ikke virker, der er ingen MX record for tandbud.dk domænet, og uden dette vil TDC ikke modtage mails fra dit domæne, alt du skal er at oprette en MX record for dit domæne i din DNS manager hos din udbyder, det skal laves som et hostname/cname og skal pege til den server hvor du har/vil have dit domænenavns indgående e-mail hosted.
Mvh WebHosting A/S
Vi kører på cloudserver hos www.cloud.dk. Jeg har adgang til alt mht. DNS opsætning, cpanel osv., hvis det er noget du kan fikse, må du meget gerne sende en besked, da det haster :-)
Vi kører på cloudserver hos www.cloud.dk. Jeg har adgang til alt mht. DNS opsætning, cpanel osv., hvis det er noget du kan fikse, må du meget gerne sende en besked, da det haster :-)
Hej
Det har vi ikke mulighed for da du er kunde andetsteds, cloud.dk må have en supportafdeling der kan yde dig den bistand du har behov for, nu ved du ihvertfald hvad problemet er.