Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter-event med bl.a. Søren Bælum og Casper Blom - vil du med?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg faldt over et iværksætter-event idag, som jeg synes er super fedt og som jeg rigtig gerne vil deltage i.

Det er IværkUngSyd og Midt der inviterer til eksklusiv prelaunch af ny forening for unge iværksættere med Søren Bælum og Casper Blom! Det er d. 14 Januar fra 17-20 og eventet er gratis. I den forbindelse, vil jeg gerne tilbyde, at andre der er interesseret, kan køre med mig. Det bliver afholdt i Vejle, men jeg er fra Svendborg, så du bliver nødt til, at bo på Fyn.

Jeg har plads til 4 personer i bilen. Skriv en kommentar eller besked, hvis du er interesseret I, at køre med. Du kan se mere her.

Magnus 

Tilmeldt 16. Feb 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 03:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være deres tema er Elendig kundeservice kontra Fremragende service.
Så er det i hvert fald de helt rigtige de har fat i. De har hver deres syn på kundeservice. 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

ZoomZoom:
Det kan være deres tema er Elendig kundeservice kontra Fremragende service.
Så er det i hvert fald de helt rigtige de har fat i. De har hver deres syn på kundeservice. 

Tænker du på denne ??? https://www.trustpilot.dk/review/www.deluxlife.dk

Et eller andet er der i vejen.

Også underligt med så mange anmeldelser der er blevet indberettet.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er rigtig nok, at Deluxlife har en del dårlige anmeldelser. Jeg tror det er fordi, at de ikke har ressourcer nok til alle de ordrer de modtager. Men at sende tingene afsted i flere pakker på forskellige tidspunker, fordi nogen af tingene ikke er på lager, er nok aldrig nogen smart idé. Og den lange leveringstid må jo skyldes, at varerne ikke er på lager når folk bestiller dem. Men jeg synes nu stadig det er et spændende event Smile  

Tilmeldt 16. Feb 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Det kunne meget vel tænkes af det var det jeg mente :) 
Jeg kender i hvert fald 2 der har bestilt ved deluxlife for både første og sidste gang.

Men derfor kunne jeg nu godt finde på at tage til eventet for at hører Casper. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)