Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rackbeat og Economic

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 10. Jul 19
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Noge som har erfaringer med at bruge Rackbeat sammen med Economic??

Vi er en mindre virksomhed som skal bruger et laget system sammen med vores regnskabssystem, men skal man tro Trustpilot ser det ikke for lovende, men jeg tænker ikke at det er samtlige af deres kunder som giver anmeldelser, jeg tænker de har andre end dem som giver dårlige anmeldelser.

Har i nogen erfaringer, jeg har kigget i systemet og det ser jo godt ud, rimelig overskueligt.  

Hilsen Thomas 

Tilmeldt 19. Mar 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har brugt lidt tid på at evaluere løsningen. Vi er mangeårig bruger af e-conomic og har fra starten brugt lagerdelen I e-conomic.
Den har flere svagheder men vi har lært at omgås de udfordringer som det medføre.
Nu hvor vi er tvunget over på Rackbeat har jeg naturligvis forsøgt at finde ud af hvad det betyder for os.
Selv med Rackbeat basis versionen får vi noget af en ekstraregning. Havde det så bare været sandt at vi minimum ville få de funktioner vi har idag - så kunne vi måske acceptere det. Men fakta er at det ikke passer når e-conomic og Rackbeat siger vi kan det samme. Eksempelvis kan man ikke lave fritekst søgning I arkiv længere på de fakturaer m.v. der er genereret I Rackbeat. Dette samt flere andre ting jeg nu har forstået er I virkeligheden en stor nedgradering som man skal betale ekstra for.
Vær derfor HELT sikker på I kan det I har brug for efter denne tvungne ændring.

Er der alternative forslag til on-line bogføringsprogram med lagerdel er jeg meget lydhør for andres erfaringer.
Tilmeldt 19. Mar 23
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas,

Har du hørt mere om dette?

Jeg arbejder til daglig med begge systemer, og vil meget gerne tage en virtuel kaffesnak omkring det hele hvis du stadig er interesseret.

Mvh, Oliver.
Fra Hvidovre
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Fra  DK-Solutions ApS Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Medie Tek

Har du kikket på Uniconta, der er en rigtig god lagerstyring. Jeg er Uniconta partner, sig til hvis du vil have en gennemgang.


Besøg min hjemmeside https://dk-solutions.dk og hent en GRATIS demo version - du kan direkte konvertere E-conomic

Mvh Kell
DK-Solutions ApS

Fra Herning
Tilmeldt 10. Jul 19
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver

Det kan jeg godt være meget interesseret i :-)

Hvornår tænker du det vil passe dig ??

Venlig Hilsen
Thomas Hillerup

Tilmeldt 19. Mar 23
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Thomas,

Jeg skrev til dig på privat besked med mine kontakt detajler.

Er den kommet igennem? :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)