Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første ansatte?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg beklager meget at jeg ikke har lavet det største research selv inden jeg rækker ud efter hjælp her.

Jeg har startet virksomheden matematikscoop hvor jeg underviser elever i matematik. Der kommer nu så mange henvendelser at jeg ikke selv kan tage dem alle. Derfor vil jeg nu gerne have ansatte. Jeg har ændret min virksomhed fra PMV til enkeltmandsvirksomhed og desuden søgt om at blive arbejdsgiver på virk.dk. Udover dette er jeg helt fortabt i, hvad jeg nu skal gøre.

De mentorer jeg ansætter er selvfølgelig timelønnet for det antal timer, de underviser.

Er der en simpel guide på hvordan jeg skal gribe dette an eller eventuelt én der vil hjælpe mig mod beskeden betaling?

Igen beklager jeg, at jeg ikke har lavet mere research selv - jeg har bare haft utroligt travlt og håbede på at en af jer havde nogle gode tips. 

Mvh. Emil Leonhard :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal lave en ansættelsesaftale - med f.eks skiftende timetal og så den der timeløn og uden garanti for antal timer osv - det kan være klogt at få hjælp til den, og så ellers bare brug et lønprogram- visma dataløn eller mange andre som klarer skat, atp osv

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)