Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overførsel af DKKR til tysk bank

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Har godt nok aldrig hørt at nogen bank der tager 10.000 DKK for en konto .  I øvrigt kommer bankens pris helt an på hvor god man er til at forhandle.

Men nu kan du jo se konsekvensen af ikke at have en dansk Bank ;-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Amadeo:

Pythonrap:

Mine fakturaer er i DKKR og banken modtager kun i €??

Det samme gælder Covid-19 kompensation, der har været undervejs i 7 måneder. Nemkonto har godkendt konto med IBAN, men ES siger NEJ

Det skal være i DKKR?

Igen, alle banker i Europa modtager DKK, det bliver bare omregnet på selve dagen til Euro.

Lad dog danskerne betale med Euro, det er gratis! Du kan jo anføre begge valutafakturaen.

Kompensation? Jeg tror ikke at ES sender kompensation til en udenlandsk konto, hvor de kan se DE på IBAN.

Enig alle banker i EU tager imod overførsler i DKK. De bliver så omregnet til Euro eller anden lokal valuta, når de modtages i banken, og dette tager banken et gebyr for.

I Tyskland er standard gebyret 10 euro, det gælder uanset om der overføres 1 DKK eller 100.000 DKK.

Så det kan ikke passe, at din bank ikke kan håndtere noget så simpelt, som en DKK overførsel...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 28. Dec 18
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:

Amadeo:
Igen, alle banker i Europa modtager DKK

Ikke den jeg har. Der er 6 kunder, der har modtaget faktura efter jeg konto der, der ikke kan få lov at overføre.

Jeg har lavet en TW aftale.

Amadeo:
Kompensation? Jeg tror ikke at ES sender kompensation til en udenlandsk konto, hvor de kan se DE på IBAN.

Det kan de godt, når Nemkonto har været ind over

Det kan de godt, men de sender kun i DKK og de vil ikke anvende Transferwise. Hvis det er rigtigt at du anvender N26, så kan du godt glemme at få penge fra det offentlige. Ikke alene modtager N26 ikke DKK overførsler, men de afviser også større overførsler til virksomhedens navn, da deres erhvervskonti er i ejerens navn.

Hvis du insisterer på at have en e-bank, så er Revolut den eneste realistiske løsning. Ellers må du kontakte en almindelig bank og få en normal bankkonto. Her kan en udenlandsk bank anvendes, men de stiller sikkert de samme krav som de danske banker.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Så det kan ikke passe, at din bank ikke kan håndtere noget så simpelt, som en DKK overførsel

Gad vide om ikke det er fordi man har forsøgt at have en SEPA overførsel, den type overførsel kan kun laves i Euro.  Alternativt burde en almindelig valutaoverførsel virke, men den er noget dyrer end en SEPA overførsel.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Fashion-Seller:
Så det kan ikke passe, at din bank ikke kan håndtere noget så simpelt, som en DKK overførsel

Gad vide om ikke det er fordi man har forsøgt at have en SEPA overførsel, den type overførsel kan kun laves i Euro.  Alternativt burde en almindelig valutaoverførsel virke, men den er noget dyrer end en SEPA overførsel.

Enig det var også min tanke :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

AdamAftenbakke:

Det kan de godt, men de sender kun i DKK og de vil ikke anvende Transferwise. Hvis det er rigtigt at du anvender N26, så kan du godt glemme at få penge fra det offentlige. Ikke alene modtager N26 ikke DKK overførsler, men de afviser også større overførsler til virksomhedens navn, da deres erhvervskonti er i ejerens navn.

betyder det ikke langt større problemer, hvor skat kan se penge der indgår i ejerens og ikke selskabets navn er ulovligt aktionærlån?  Jeg har nemlig hørt samme, at ex N26 opretter i ejers eget navn?

Venlig hilsen John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)