Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbetaling af kompensation for Covid-19

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Etik, henstillinger mv er en ting og jura noget andet. At klage er en mulighed, men hvad skal en klage bygge på? Igennem henstilling binder ikke en bank. Og mens en klagesag kører er ens kontoproblem stadigvæk eksisterende.

Jeg er ikke uenig i at dit forslag er en farbar vej men jeg tror at det vil kræve lovgivning på linje med den som er gældende for private konti.

Siden der ikke er større politisk fokus på det er problemet nok reelt ikke stort (bortset fra dem der sidder i kattepinen). Utroligt at nogen ikke kan få løftet problemet politisk.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

ja lidt underligt at ikke fokus er større hos lovgivere. Hvis man følger IVN facebook med 80.000 brugere, så vil man se, at der hver dag er 2-3 tråde med folk der ikke kan få erhvervskonto - som fører til massevis af svar fra andre der får nej og har penge låst hos advokat klientkonto, 
Jeg tror da også langt de fleste får en konto, hvis de er klar med en ordentlig attitude og de dokumenter som banken beder om til opstart, uden at føle sig spioneret på - og mod en pris - men det er nu nok en voksende problem (IVS formen gavnede ikke i den sammenhæng)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)