Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fremtidig indtægt for tillægsmodulet Abonnement v. E-conomic

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Vi anvender tillægsmodulet Abonnement i vores virksomhed til vores kunder, som har et serviceabonnement. Vi har pt. 20 forskellige abonnementer (kvartal, årligt, hosting, infoskærme osv osv). Jeg synes egentlig det fungerer super fint for os, og det er ret overskueligt når endelig man lige har snuset lidt til det :) MEN, vi ønsker at kunne trække data på, hvad vi kan forvente at fakturere i abonnementer for fx januar 2020, februar 2020 osv. Dette kan man IKKE i E-conomic, da dem vil medtage alle de ufaktureret abonnementer indtil "pr. dato" - hvilket jo gør, at vi slet ikke kan bruge tallene, hvis vi laver en fiktiv abonnementskørsel. Den tager kort fortalt hele 2019 med, hvis jeg vælger at lave en testkørsel for januar 2020. Jeg håber dette giver mening. Det er lidt rodet, men måske de, som selv anvender tillægsmodulet ved hvad jeg mener :)

Vi synes ikke selv, at det er så mærkelig en efterspørgsel vi sidder med. Vi ved jo godt at det kun vil være et skøn, men det er stadig et ret vigtigt skøn i vores virksomhed.

Er der nogle af jer, som kender til et program, hvor man kan trække de her tal?
Jeg har talt med én udbyder, og han lød bestemt ikke afvisende, men det var noget de selv skulle udvikle, så vi skal altså kaste lidt mønt efter det her (+10.000 bare i opstart).

Jeg håber at jeg har gjort mit spørgsmål tydeligt nok, men her kommer en kort opsummering; findes der et program, som kan give os data på, hvad vi kan forvente at fakturere fx på månedsbasis ud fra vores opsætning af Abonnement i E-conomic?

PÅ forhånd tak.
Vh Stine

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)