Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af navn og rettigheder fra konkurs

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Nogen der har erfaring med eller kendskab til at købe alle rettigheder til navn og flere produkter fra en virksomhed der er gået konkurs for 15 år siden? Hvordan skal det strikkes sammen kontrakt mæssigt, så man vil kunne starte op med samme navn i en ny virksomhed samt genoplive flere af de produkter der var i dens produktfølge ved konkurs.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hvem skal du købe det fra? Kurator

Hvis ikke, så skal du have undersøgt, hvem der evt ejer rettighederne. Her kan der jo aftales hvordan og hvorledes med en overtagelse, hvis de er med på ideen om at sælge rettighederne...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Altså hvem skal du købe det fra? Kurator? 

Det er jo nok svært, efter 15 år. Med mindre det er så interessant at denne venter på en køber!.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:

Fashion-Seller:
Altså hvem skal du købe det fra? Kurator? 

Det er jo nok svært, efter 15 år. Med mindre det er så interessant at denne venter på en køber!.

Enig, men nu skrev trådstarter, at denne ville købe det fra konkursboet, men det oplyses ikke, om andre ejer disse, eller om det er en meget tålmodig kurator, som har rettighederne :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
men det oplyses ikke, om andre ejer disse, eller om det er en meget tålmodig kurator, som har rettighederne

Enig med dig, det var bare hvis den var smuttet. Yes

Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene indtil viderer, jeg har kendskab til ejer ved konkurs men ved ikke om der fortsat er en kurator det tænker jeg ikke at der er men hvordan finder man ud af det og hvem der evt ejer rettighederne fra Boet, navn, produktrettigheder etc.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

B.andersen:

Tak for svarene indtil viderer, jeg har kendskab til ejer ved konkurs men ved ikke om der fortsat er en kurator det tænker jeg ikke at der er men hvordan finder man ud af det og hvem der evt ejer rettighederne fra Boet, navn, produktrettigheder etc.

Du kan vel finde info på Google? Alternativt prøve at kontakte kurator i boet, måske denne kan oplyse, hvem der måtte have købt rettighederne...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)