Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man som mødebooker forlange?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Fra  by Florian Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er blevet tilbudt en freelance stilling som mødebooker, da jeg har et stort erhvervsnetværk i en større dansk by.
Jeg skal bruge 3 - 5 timer pr. uge, men kun efter aftale.

Henvendelsen går på at jeg skal booke erhvervsfolk ind til et netværk, hvor jeg vil få en fast time pris pr. time.
Herefter vil jeg få en bonus for hvert booket møde og en bonus for hver ny kunde der kommer efter et booket møde.

Men hvad tænker I at jeg kan tage i timen, og i de to bonusser?

Det skal sige, at hvert nyt medlem skal betale 6.000 kr. + moms for at komme med i dette netværk.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Florian Laursen:
Men hvad tænker I at jeg kan tage i timen, og i de to bonusser?

Det skal sige, at hvert nyt medlem skal betale 6.000 kr. + moms for at komme med i dette netværk.

Du kan altid få mere jo højere % resultatløn du vil acceptere. Hvis det kræver at netværket skal have møder med potentielle medlemmer, og der er en vis frafaldsprocent så skal du have det med. Et gæt er at når alle omkostninger er betalt må det koste 3000kr at få et medlem med din løn, andres løn, kontorplads, kaffe....

Jeg ville sige (meget løst) 100kr/t, 200kr pr. møde/1000kr pr medlem

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Florian,

En anden medlem har før jeg foreslået at du tager "100kr/t, 200kr pr. møde/1000kr pr medlem" :) Jeg havde, hvis jeg havde kompetencerne i orden, forventet følgende: 300 kr/t på kold canvas, og så 1000,- pr. medlem :)

- Louise

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)