Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan med overførelse mellem venner?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er så helt på linie med WhiskeyYes

Der er 2 personer som i fællesskab spiller sammen, og i den forbindelse anvender den enes spilkonto og bankkonto til formålet.

Nu kommer gevinsten så hjem, og der skal følgelig afregnes mellem de 2 personer. Iøvrigt først efter afregnet gevinstskat m.v..

Hvis SKAT skulle spørge indtil dette forhold, hvilket jeg tvivler på de vil, så er dokumentationen netop de forskellige indskud og transaktioner mellem personerne. Ydermere taler det jo også for et fælles projekt med spil, at der uden videre overføres større beløb til en anden person. Jeg kan da også forestille mig, at der de 2 personer imellem forefindes en lang korrespondance på mail, SMS eller andet, som kan bevise, at der drøftes om spilmuligheder, oddssætning og gevinstchancer.

Selvfølgelig skal man være opmærksom på reglerne om gaver, men det tror jeg næppe bliver tilfældet i denne situation.

Jeg tror i hvert fald ikke på spøgelserne (læs: SKAT) i denne situation.

Tonny

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad blev udfaldet i denne sag? Står nemlig samme situation med vundne penge(skattefrie da de er vundet på sider med dansk licens, og der er dermed allerede betalt skat af pengene) på kammeraters kontoer..

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 3 (23 indlæg)