Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbetalt mindre fra SKAT end der står jeg skal have retur

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Apr 13
Indlæg ialt: 49
Fra  Firmatøj med logo Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit umiddelbare bud er, at skat har modregnet "gammel gæld" i udbetalingen. Dette kunne det bl.a. tyde på, da alle de ikke skulle undersøge nærmere fik udbetalt skatten den 4/4.

 

Jeg vil tro du kan finde oplysningen når du er logget ind på skats hjemmeside.

Firmatøj med logo - økologiske t-shirts og andet firmatøj med eget tryk

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper

Der kan være mange mulige grunde til at dette er sket. Som Claus skriver, kunne det være "gammel gæld" eller måske fordi skat ikke kan lide den trøje du går i. Ja vi kan jo kun gætte ud fra de mange og præcise informationer du har kunne give os.


Tror jeg kan give dig et råd som vil hjælpe dig 100%, hvad med at kontakte skat og spørge dem? Jeg vil vædde på at de har svaret..

God weekend.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus N:

Mit umiddelbare bud er, at skat har modregnet "gammel gæld" i udbetalingen. Dette kunne det bl.a. tyde på, da alle de ikke skulle undersøge nærmere fik udbetalt skatten den 4/4.

 

Jeg vil tro du kan finde oplysningen når du er logget ind på skats hjemmeside.

Så vidt jeg ved skylder jeg dem ikke noget, men kan jo være de har fundet noget de synes de også skulle have andel i. De har ikke skrevet noget på min årsopgørelse, hverken at de har udbetalt noget af det og hvorfor resten ikke er udbetalt :-)

Martin:

Hej Casper

Der kan være mange mulige grunde til at dette er sket. Som Claus skriver, kunne det være "gammel gæld" eller måske fordi skat ikke kan lide den trøje du går i. Ja vi kan jo kun gætte ud fra de mange og præcise informationer du har kunne give os.


Tror jeg kan give dig et råd som vil hjælpe dig 100%, hvad med at kontakte skat og spørge dem? Jeg vil vædde på at de har svaret..

God weekend.

Nu så jeg først lige transaktionen her, da de var gået på weekend, og det kunne jo være der var en herinde der havde prøvet det før :-) For de har hverken skrevet at de har udbetalt eller noget omkring hvorfor det hele ikke bliver udbetalt.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Kjær-Larsen:
Hvorfor har de udbetalt mindre end det de skriver jeg skal have?

Selv om vi begge har fået skal tilbage, fik jeg også mindre end der oprindeligt stod på min udregning.Revisorens forklaring var, at beløbet blev reguleret ned efter at min mands skat blev udregnet...? Når han siger det, går jeg ud fra, at det passer :-) Han plejer at vide det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen:

Casper Kjær-Larsen:
Hvorfor har de udbetalt mindre end det de skriver jeg skal have?

Selv om vi begge har fået skal tilbage, fik jeg også mindre end der oprindeligt stod på min udregning.Revisorens forklaring var, at beløbet blev reguleret ned efter at min mands skat blev udregnet...? Når han siger det, går jeg ud fra, at det passer :-) Han plejer at vide det.

Ja okay, men jeg er 20 år og min SKAT burde vel ikke blive reguleret efter min forældres skatteforhold? :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

nej den reguleres kun efter dine egne og evt ægtefælles men jeg tror du kan se grunden når du logger ind. Kig også på din årsopgørelse for 2012 og se om den taler om en manglende skat der fremskrides, eller om du har indbetalt skat efter årets afslutning så der er renter på eller efter 1/7 året efter med strafrenter - eller - derefter om 2013 har ændret sig siden du så den, og læse så alt, det kan stå flere steder men normalt i starten

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Forklaringen står i dit første linkhttp://i57.tinypic.com/jgh9g1.png 

---

citat: Din overskydende skat er tilbageholdt....

---

Du har gæld som er sendt til inddrivelse hos skat. Denne gæld er modregnet din udbetaling, og du får et brev fra skat med information. Tjek eventuelt din e-boks.

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du evt være kommet bagud med b-skatte betalingerne?

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene, jeg må ringe i morgen og høre hvad der sker.

God søndag :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)