Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Parterapi vonbale lounge tilbydes

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

parterapi vonbale.dk:

Vi er 2 terapeuter og en psykolog, med terapi rum belligende i Stenløse og København(lige ved Nørreport st).

Vi er terapeuter med stærke meninger og ideer til hvordan kan I få et bedre parforhold.

VI GIVER PENGE RETUR HVIS...................

Virker vores råd ikke, når du har besøgt os? Virker vores terapi ikke? Så få du penge retur

Hej vonbale,

Tillader mig at komme med mine input til din annonce. Håber du modtager det konstruktivt.

1) Jeg studser lidt over din prissætning. Jeg har lært at hvis noget er for godt til at være sandt, er det ofte også tilfældet. Når jeg ser et tilbud om "pengene retur hvis det ikke virker", vil jeg instinktivt tænke det er utroværdigt og urealistisk. Jeg kan ikke se hvordan det skal fungere.

Jeg syntes ofte jeg ser behandlere af enhver slag tilbyde en intropris på f.eks kr. 1000,- hvorefter de næste behandlinger koster noget mindre. Hvad med at gøre det omvendt - en lav intropris for at se om der er kemi og der opnås en form for tillid til terapeuten. Uden at have erfaring med jeres type behandlinger, tænker jeg at kemi og tillid er afgørende. Derefter et klippekort/efterfølgende behandlinger til konkurrencedygtigt pris.

2) Når du sender annonce ud for parterapi, og samtidig har underliggende "reklame" for au-pair service og billige håndværkere syntes jeg også det svækker din troværdighed. Jeg kender dig ikke eller dine virksomheder, og er sådan set ligeglad med om du er involveret i 10 andre virksomheder. Men hvis jeg skal bruge en parterapeut, vil jeg faktisk helst bare høre om det via link til hjemmeside, referencer etc.

Held og lykke.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 22:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg undrer mig over at I (de der har kommenteret på Vonballe indlæg) kommenterer på tråden - jeg mener jeres hukommelse burde være så god så I ved, at der er ingen grund til at over falde Vonballe - Vonballe evner udmærket at falde over sig selv.

Lad nu tråden leve som den nu kan leve Cool

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:45 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Von Bale....

Jeg var egentlig interesseret da konen og jeg tidligere har gået til parterapi på Østerbro men nu er flyttet.

Dog blev jeg lidt skræmt af hjemmesiden vonbale.dk den er fyldt med stavefejl og underlige gramatiske sætninger. Jeg tror du kan maksimere din lead konvertering hvis du får den gennemgået og givet et professionelt løft.

Er der et sted man kan se referencer eller lign. ?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

selvstændig38:

TIL IB

gode priser skriver du på siden

5 ltr. glans 10 nordsjo den kan jeg få en 10 til 325 kr. og du kører med 5 ltr til godt 500 kr kun 3 gange så dyr som vores lokale maler

GODE PRISER ja som man tar det

Nu kunne du også vælge et andet produkt, som f.eks. dette Yes Og husk der er 10 liter i, og ikke 5 liter som hos din lokale maler. Wink

Husk hos os er det også med faktura Wink Din garanti.

Nu er der også andre forhold end prisen, som f.eks. denne:

Dyr eller billig maling

Det er der i hvert fald kunder der sætter pris på. 

Så jo - vi har fortsat rimelige priser til en god kvalitet. Og vi er ikke 3 gange dyrere end din lokale maler. Wink

Hvad også denne bekræfter

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 09:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Nu kunne du også vælge et andet produkt, som f.eks. dette Yes Og husk der er 10 liter i, og ikke 5 liter som hos din lokale maler. Wink

Husk hos os er det også med faktura Wink Din garanti.

Nu er der også andre forhold end prisen, som f.eks. denne:

Dyr eller billig maling

Det er der i hvert fald kunder der sætter pris på. 

Så jo - vi har fortsat rimelige priser til en god kvalitet. Og vi er ikke 3 gange dyrere end din lokale maler. Wink

Hvad også denne bekræfter

Det var måske en god idè at du oprettede dine egne tilbuds tråde. Det virker temmelig useriøst at kapre andres tilbud.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Michael:
Det var måske en god idè at du oprettede dine egne tilbuds tråde. Det virker temmelig useriøst at kapre andres tilbud.

Kære  Michael vist du nu læste hele tråden og længere oppe.

Ville også selv du erfare at der ikke er tale om kapring, men svar til en anden Wink

Og endvidere spørges der ind til tilbudsgivers tjenesteydelse, og herunder er det vel fornuftigt også og søge i www.cvr.dk ??

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 09:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Tak for alles råd. Ja den skriftlige del er ikke min stærke side.

Vedr optimering så synes jeg at hvis man søger parterapeut nordsjælland så komemr den på 1 side eller er det mig?

L

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

parterapi vonbale.dk:
parterapeut nordsjælland

Ja så er du på side 1, ses her:  https://www.google.dk/search?q=+parterapeut+nordsj%C3%A6lland+&pws=0&hl=da&gl=DK&cad=h

"Tak" for dine mange Star

Der er ingen af mine bidrag i "din" tråd der er ukorrekte m.m.

Nu er så spørgsmålet hvor mange af dine mulige kunder der søger "parterapeut nordsjælland" Wink

Og hvis de så gør, søger de videre på "von bale" i Google, og hvad så Wink

Men ordsproget "sandheden er ilde hørt", gælder åbenbart fortsat hos dig. Wink

Og du fortsætter med at benægte fakta.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 10:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 Ib du fortsætter, tak for dine mange brugbare kommentarer....

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 10:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,8 stjerner givet af 10 person

@Ib Abildgaard

Kunne du ikke være rar at undlade at kommentere på von Bale tilbudstråde fremover?

Du kender Aminos regler og de er også nævnt i denne tråd, - og alligevel bliver du ved?

@ alle medlemmer

Det er trættende med al den oftest barnlige kommentarspam omkring von Bale, og i gør ikke noget godt for hverken Amino eller dets medlemmer.

Det er sjældent man vil kunne opleve et indlæg af denne karakter fra min side, men nu har det efterhånden nået en karakter af voksenmobning som er helt uacceptabel efter min overbevisning.

Vi har lovgivning der regulerer selskabsforhold, og politiske organisationer til at varetage arbejdsmarkedsforhold, - så brug krudtet der.

Og jo, - nu har jeg selv overtrådt Aminos regler vedr. tilbudstråde og andres overtrædelser berettiger ikke mig til samme, - men så tager jeg konsekvenserne. Men nu er nok altså nok!

Michael Sørensen

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)