Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress - Booking System. - Til udlejer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Bjerringbro
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Fra  Partypoint Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg står og skal bruge et program i Wordpress som skal bruges til bestilling af festudstyr.

Kunden trykker på en "Bestil - Book" Knap og kommer til valg mulighederne "bestille mere" eller skrive dine oplysninger om Navn , adresse, telefon o.s.v her efter skal vedkommene trykke på "bestil" og programmet skal sende en mail til mig med bestilling. (gerne en ordre til kunden ikke noget krav.)

Nogle der kender til sådan et program.?

Med venlig hilsen

Jonas Kolding

Partypoint.dk

Partypoint - Midtjyllands fedeste udlejning af festudstyr. Uanset om du skal bruge jukeboxSlush Ice maskine eller et lydanlæg med power!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Kolding:
Kunden trykker på en "Bestil - Book" Knap og kommer til valg mulighederne "bestille mere" eller skrive dine oplysninger om Navn , adresse, telefon o.s.v her efter skal vedkommene trykke på "bestil" og programmet skal sende en mail til mig med bestilling. (gerne en ordre til kunden ikke noget krav.)

Hej Jonas

Tjek denne side ud og fortæl mig om det er sådan her du mener http://xn--jukeboks-udlejning-sjlland-kjc.dk/... et website jeg har designet og opsat. (jeg har ikke valgt domænenavnet).

Det er et købt plugin til Wordpress som hedder Booking Calendar, Men jeg tror dette nye plugin kan klare opgaven også EzyOnlineBookings, men det koster 500 - 600 kr.

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Fra  Partypoint Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line

Tak for svar

Hmm. nej ikke helt det skal gerne minde lidt om det jeg har på min hovedside www.partypoint.dk - denne er ikke lavet i Wordpress. Helst uden betalings system.

Når kunderne ser produktet og trykker "bestil" og efter skal kunden gerne kunne bestille flere ting. som ved slush ice også gerne kunne bestille saft. :)

Jonas Kolding - Partypoint

Partypoint - Midtjyllands fedeste udlejning af festudstyr. Uanset om du skal bruge jukeboxSlush Ice maskine eller et lydanlæg med power!

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 12
Indlæg ialt: 75
Fra  Nativo - Digitale løsninger Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Jeg har for ikke længe siden lanceret Bookpilot.dk, som er et online bookingsystem primært til restauranter, men kan også bruges i din sammenhæng. Hvis du smider mig en mail, så kan jeg evt. fortælle dig mere om systemet og funktionaliteterne :)

Jeg kan kontaktes på jwl(a)wingtongroup.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)