Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online job til en 16 årig!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 74
Fra  MÖTRIK Design Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg søger, som i kan se i overskriften et online job.

Jeg fylder 16 år i starten af sommeren 2014, til dagligt går jeg i en af team danmarks eliteklasse på 9. årgang i Horsens.

Jeg søger egentligt alt der er tilgængeligt som kan laves hjemmefra online, da jeg ugentligt træner 8 gange om ugen, så der er ikke tid til at tage ud og være fysisk til stede.

Mine styrker bygger mest på teknologi, og det er stort set alt, fra hjælp til installation af software og til noget programmering. Jeg tager også en del billeder i min fritid, som derefter redigeres, så jeg er også ret grafisk og er ret komfortabel i photoshop CS6.

Min hjemmeside med diverse billeder kan ses her: http://www.alexandergram.portfoliobox.me/

Jeg kan kontaktes med en privat besked herinde, eller bare et indlæg her.

Mvh Alexander Gram Jensen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Flotte billeder, Alexander Smile . Jeg er også selv 16 år, men i stedet for at have et job, driver jeg mit eget. En ide kunne være at sælge de fotos du tager på online markeder som eksempelvis Depositphotos?

Mvh. Knuth

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 74
Fra  MÖTRIK Design Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Knuth

Hvor meget tjener man på at sælge ens billeder der, og bliver de overhovedet solgt? Jeg har prøvet forskellige stocksites, dog uden held ;-)

Mvh Alexander

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Alexander,

Først og fremmest skal det slås fast, at jeg ikke selv sælger fotos på nettet - jeg skriver derfor ikke udfra erfaring, men udelukkende hvad jeg har læst på nettet. Jeg tror, at ens indtjening afhænger meget af, hvor gode de er, og om der er behov for det. Et godt ord at huske på er relevans. Kunne du forestille dig at folk ville købe dit billede og i så fald hvorfor? Der findes tusinder hvis ikke millioner af landskabsfotos, så hvorfor skal man lige vælge dit fremfor en andens?

Mvh. Knuth

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Jeg har måske noget til dig - afhængigt af hvor god du er til at programmere. Det er udelukkende simpel client-side programmering i HTML samt JS. Der er tale om en stilling omkring 5-10 timer om ugen, og som minimum skal du have kendskab til Wordpress, noglelunde evner i HTML/JS og har både god grafisk forståelse samt ret godt kendskab til værktøjerne Photoshop/Fireworks.

Der er tale om et job, der primært består i, at du vil få en virksomhedsbeskrivelse tilsendt pr. mail, hvorefter du skal lave en mindre reklame i PS, og indsætte den på vores website (OIOpublisher). Andre gange kan der også være tale om andre opgaver.

Du vil nok primært komme til at arbejde med nogle af vores kunder i 'group coupon'-branchen. De sender os en mail med et par billeder (eksempelvis af et stykke sushi), og så skal der være en færdig annonce klar fire-fem timer efter!

Har du noget andet teknisk erfaring? Måske med noget grafisk design el.lign.? 

Send en privatbesked til mig.

OBS. Stillingen skal være besat inden 01/02-2013

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)