Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Faldende Google AdSense CTR siden årsskiftet?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre, der oplever, at deres Google AdSense CTR er faldet siden årsskiftet? Min CPC er stabil, men jeg får altså betydeligt færre klik per pageview, og det bekymrer mig, så jeg er meget interesseret i at høre, hvad I andre oplever med jeres CTR?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har også oplevet en lavere CTR efter årsskiftet, men jeg tror det afhænger meget af, hvilken niche man bevæger sig i. Arbejder du eksempelvis med gaveideer, kunne det sagtens tænkes at CTR'en faldt i og med at folk har købt julegaver.

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Bumper lige ...

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld mit bump - jeg havde ikke set Knuth Beckers besked!

Jeg er glad for at høre, at du også har oplevet en lavere CTR efter årsskiftet. Min CTR har dog ligget stabilt i mange måneder og ikke bare op til jul, så det kan vist ikke kun være julegave-relateret.

Andre erfaringer?

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Knuth Becker, hvordan er din coverage?

Min er 100% som altid, så min faldende CTR siden nytår skyldes altså ikke, at reklamerne ikke bliver vist. En anden, jeg har talt med, siger derimod, at hans coverage er faldet fra 100% til 50%, hvilket forklarer hans faldende CTR. (I hans tilfælde er der tale om video-reklamer, mens mine er banner-reklamer.) Jeg er nysgerrig efter at høre, hvorvidt din faldende CTR skyldes faldende coverage?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)