Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 17
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino'er! :) 

Jeg har hjemmesiden www.threetilbud.dk ny startup indenfor 3 byggetilbud på tømrerarbejde. 

konceptet er 3 tilbud på tømrer og snedker arbejde. Hvor en kunde kan gå ind på vores hjemmeside. og udfylde vores gratis formular. Så vil kunden få 3 tilbud fra 3 forskellige leverandør indenfor tømrerbranchen. Den måde vi udskiller os fra vores konkurrenter er vores niche er tømrer branchen. Og ikke alle håndværkere.

Og der er ingen binding for tømrervirksomhederne. De har den gratis service vi kontakter dem hvis de matcher med vores kunder. På den måde kan vi lave mange samarbejde med dem. Når det er en gratis service for dem. Hvad er jeres feedback på vores nye site :)

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Egentlig en pæn side, men forstår ikke det roden rundt mellem engelsk og dansk.

Hvorfor har du ikke bare købt domænet:
tretilbud.com
tretilbud.online

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot hjemmeside men tror domæne navnet bliver svært for folk at huske. tretilbud.dk var måske bedre. Hør om I må købe domænet kan se der intet er på siden :)

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 14. Sep 21
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Udmærket hjemmeside. Ville ændre domæne til tretilbud.dk som der også bliver skrevet længere oppe i tråden. Ift til indhold på hjemmesiden, ville jeg tilføje en ''om os'' sektion, og gå i dybden med hvad i egentligt tilbyder.
Tilmeldt 21. Dec 21
Indlæg ialt: 3
Fra  Nemteltudlejning.dk aps Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Flot hjemmeside jeg kan godt lide den :) synes det med farverne på forsiden passer rigtigt godt.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)