Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips til virksomshedside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle!

Jeg er en ung mand på 30 år som går og drømmer om at starte min egen virksomhed. For nogle år tilbage var jeg i en ret alvorlig trafikulykke som satte mit liv på standby i nogle år. Jeg har brugt tiden på at komme mig, så godt som muligt og tænke over fremtiden.

Jeg vil rigtig gerne være iværksætter, ligesom så mange andre. Det er jo let at sige, men svært at føre ud i livet, hvis man ikke har den rigtige ide man brænder for.

Er der en person herinde som måske kan hjælpe mig på vej med inspiration til, hvordan man får en god ide til virksomhed? Det kan være bøger eller andet lignende. Jeg har en livlig baggrund som kontoruddannet, mejeriarbejde, butiksarbejde, it-arbejde, menneskeligt arbejde m.m. Så jeg har været hele vejen rundt og syntes egentlig selv jeg har mange forcer.

Jeg beklager, hvis jeg virker lidt "tabt". Jeg tænkte bare, hvorfor ikke prøve at høre herinde!

MVH

GrebdniL
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :) 

Fedt at du er kommet dertil hvor du gerne vil starte din egen virksomhed og bliver iværksætter. Men som du selv siger er det nemt at sige men man skal selvfølgelig have noget pondus bag før der sker noget. 

Der er ikke nogen som siger at du skal opfinde den dybe tallerken igen, men derimod kigge ind i hvad det er du syntes der fedt og noget som du brænder for. Dernæst kan du kigge på hvad kan du ændre indenfor det erhverv som du vælge der gør at man vil handle hos dig.

Så hvis du kan sætte lidt ord på hvad det er du selv har tænkt på, vil det også være nemmere at komme med gode bud :) 

Med venlig hilsen
Mathias

Tilmeldt 30. Mar 21
Indlæg ialt: 20
Fra  billig-alarm.dk Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej GrebdniL,

Fedt, at du vil lave noget selv :)

Jeg er også nystartet, så jeg har selv sat i den situation, at jeg skulle finde noget at gå igang med, der gav mening. Og mening var nok nøgleordet. Den måde jeg fandt noget på, var at kigge bagud, og se om jeg havde været involveret i noget førhen, som jeg egentlig synes jeg kunne gøre bedre selv. Måske det kan give dig lidt inspiration til, hvordan du kan komme igang med en ide.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jbninc.

Hvad har du selv startet? :D 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)