Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sports-tøj. Hvordan finder man en leverandør?Nike, adidas, puma osv

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 20
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Da jeg synes det er begrænset med konkurrence på sportstøj online(danske virksomheder), ønsker jeg at prøve at starte et hobby-projekt. Jeg elsker sport, og bruger det meste af min fritid med træning. Efter jeg fik en alvorlig skade, er jeg begyndt at træne i fitness. Her har jeg opdaget, at moden er stor i diverse fitness centre. Når man i den samenhæng kigger hvor tøjet stammer fra, så er det meget fra britiske fitness kæder. Især "Myprotein" og "Gymshark" er store på det område. Jeg tænker at en Dansk konkurrent ikke vil kunne skade. 

Jeg mangler dog at finde en leverandær/grossist på træningstøjet. er der en der kan hjælpe med det?

Evt en konstruktør, til at kunne lave en lille kollektion med basics selv?

Mvh Mads

Tilmeldt 30. Nov 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Varde
Tilmeldt 5. Jan 21
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Der er 3 muligheder i dette område:
Du bestiller den færdige samling i dit eget design.
Du opretter din egen samling og får den produceret selv
Du køber på basis fra sportsmærker (Nike, adidas osv.) Med dit eget underdesign. Her skal du være særlig forsigtig på grund af varemærkerettigheder og patenter.
I sidste ende afhænger det hele af dit budget. Hvis du starter i det små, skal du tage den første mulighed.

Det har nogle fordele og ulemper, men det er billigt og let at få. Mennesket skal kun være opmærksom på kvalitet.

Hvert år er der en stor messe i Tyskland i dette område. https://www.fibo.com/de/  Der kan du finde de rigtige leverandører og en masse information om alle mulige konkurrenter.

Transport costs audit for all Amino members free of charge. 

Tilmeldt 4. Feb 20
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det gode svar! Det vil jeg lidt videre med. Mit budget er ikke så begrænset, men det er min tid derimod. Altså jeg er klar på at ligge deltid, på 20-30 timer om ugen til at starte med. Det er altså et hygge projekt. Derfor har jeg tænkt mig (i starten), at skaffe de større producenters varer. Her snakker vi nogle få danske, men ellers nike, adidas osv.


Men vil prøve at lede videre efter en leverandør. Da indkøbs mængden i starten selvfølgelig er begrænset, så er det nok nemmere/billigere med en under leverandør. '

Men igen tak

Mads :) 

Tilmeldt 7. Mar 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
leverandør af textil mærkevarer og sko

prøv scankob.com

de er danske og meget seriøse.

jeg bruger dem, de leverer til mange net butikker og alm butikker.

7/3-2021

per
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 82
Fra  Goodlife Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nike Adidas

Sælger du noget Nike Adidas rest partier eller andet jeg kan købe?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)