Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

salg af 10 % af virksomhed der er klar til opstart - hvordan

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne have et par partnere med i min næste business. Dels fordi jeg allerede driver en virksomhed med 6 fuldtidsansatte og dels fordi jeg godt kunne tænke mig en anden måde at arbejde på end chef/ansat forhold.

Personen som jeg vil tilbyde andelen, er en person som jeg overvejer at ansætte til at løse en af de primære opgaver i forretniningen. 

Jeg forestiller mig ikke at hun har penge til at købe, men måske være interesseret i at optjene til andelen via arbejde.

Men hvordan pokker gør man det.

Kan man hun både få noget løn og optjene til andelen og hvordan gør man det.

Jeg forventer at skulle investere mellem 6 og 700.000 fra start og til launch, som er planlagt til om 4 måneder.

Jeg forventer at tjene penge efter 12 mdr.

Hvordan værdiansætter jeg de 10 %. 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en god idé, men mangler du et lille skub? Så kan du med fordel blive en del af vores netværk. Her får du sparring på hvordan du kommer videre med dine idéer.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tvivler på du kan få en fuld løsning her, da der er mange forhold der skal ind - men en option beskattes jo som alt andet men kan jo indbygges på flere måder - med beskatning ved udnyttelsen. Det forudsætter så, at modtager har penge til at betale skat af værdien - og derfor ville jeg lade en revisor udarbejde en sådan option efter hvad der passer jer bedst, frem for selv at rode med det

Dertil kommer, at I behøver en ejeraftale som et 100% must hvis det skal være godt http://johnhannover.blogspot.dk/2013/09/is-og-aps-aftale.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Mar 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar og for samarbejdsaftalen :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)