Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Next step!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 18
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede en virksomhed sidste år og har fået rygende travlt. Jeg skal nu til at opgradere mit værksted og maskiner for at kunne følge med. Jeg synes det er mega svært at tage beslutning om det er det rigtige tidspunkt at investere og tage næste skridt eller om det er klogere at vente og kører den sikre vej.

Jeg har ikke nogle at spare med som har nogle uvildige råd jeg føler jeg kan bruge til noget uden der ligger en bagtanke om at skulle lave profit ud af min vækst dvs. Investorer der gerne vil være med osv. Jeg er klar over at rådgivning koster men hvor finder jeg den?? Min revisor kan jo svare på den økonomiske del men jeg skal bruge noget mere i retning af hjælp til en strategi/udviklingsplan. Hvem kan sådan noget og hvad koster det?

Venlig hilsen nordjyden

Fra Odense
Tilmeldt 3. Aug 20
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kender en del, som kan hjælpe markant. Spørgsmålet er bare om du er villig til at betale for det? De fleste løsninger er dyre, hvor ligget dit budget.
Tilmeldt 18. Dec 18
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvad man kan forvente at skulle bruge på noget sådan. Jeg forventer at omsætte for omkring 100k om måneden på det grundlag jeg har på nuværende tidspunkt . Et af problemerne jeg møder er at hvis du ikke har planer om at vippe Mærsk af pinden og spise middag hos dronningen bliver du betragtet som useriøs og hobby-virksomhed..  Jeg synes Kun at kunne se at Man kan få noget ud af start up tilbuddene hvis man allerede har kapital nok til at smide 50-75k i opstarten. Jeg har startet fra 0 og har arbejdet mig frem og selv læst op på det hele til nu.

Jeg har besluttet at tage kontakt til erhvervshus Nordjylland og se hvad de kan tilbyde og så tænker jeg at jeg skal videre derfra... Måske til en du anbefaler??

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange kr er det du behøver for at geare op?

Skal størstedelen af beløbet bruges til at investere i maskiner? Måske brugte svenske skov maskiner?

Afhængig af beløb og hvad du skal bruge penge til, så bør du enten kunne låne (med sikkerhed i maskiner) eller få nogen til at købe og lease til dig.

Flot at du selv har startet fra 0:-

Undgå at søge start up tilbud - det tager bare tid og flytter dit fokus væk fra din kernevirksomhed.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 06:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Holger Kjærgaard:
Jeg har besluttet at tage kontakt til erhvervshus Nordjylland og se hvad de kan tilbyde og så tænker jeg at jeg skal videre derfra...

Jeg har selv tidligere fået ret god hjælp ad den vej.

Noget andet der har hjulpet mig en del er lokale netværk. Der findes sikkert erfarne og hjælpsomme virksomhedsejere i dit lokalområde, spørg evt. det lokale erhvervskontor om der er netværksarrangementer du kan deltage i. Det er en god måde at lære andre at kende, som måske enten står, eller tidligere har stået, i samme problemstillinger som dig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)