Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion og salg af tøj

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen
Jeg går med ideen om at starte mit eget tøj webshop, hvor jeg selv designer tøjet. Men mangler råd ift. hvor tøjet skal produceres. Er det bedst at producere det i Europa (Østeuropa), Tyrkiet eller Asien (Pakistan, Kina, Indien) Her tænker jeg både kvalitet og prismæssigt.
Er der nogen som kender nogle tøjproducenter evt?
På forhånd tak

Mvh. Nina
Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søg på forum. 99.1% af de folk der opretter sig herinde, er personer der gerne vil sælge tøj eller lave en app. Så der er masser af tråde med det.

Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nina :) 

Jeg har muligvis en i mit netværke som kan hjælpe med lige præcis det du søger så smid mig en pb så skal jeg nok videre formidle kontakten og se om han kan hjælpe dig.

Med venlig hilsen
Anne

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nina89:
Men mangler råd ift. hvor tøjet skal produceres

Det bedste råd man kan give dig er at glemme dit projekt. Der er alt for mange faldgrupper når du ingen erfaring har med produktion i udlandet, det er altså ikke nogen man bare lige gør, selv om mange desværre tror det.   I øvrigt vil du gøre entre i en branche som er mega konkurrencepræget, hvor folk pt. kæmper for at overleve -  hvordan vil du overleve i den verden hvor du prismæssigt aldrig vil kunne konkurrere?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Juliemusen:
Søg på forum. 99.1% af de folk der opretter sig herinde, er personer der gerne vil sælge tøj eller lave en app

Kunne ikke være mere enig -  utroligt der er så mange unge der tror de bare lige laver et nyt tøjbrand, uden på nogen måde at have lave en markedsundersøgelse.  

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 609
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)