Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig vognmand. Opstart fra begyndelsen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Jystrup
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

OpretGratis.dk:

Hej Tina.

Hvor bor du henne af i landet ?? Du kan altid gå ind på www.kurerforum.dk der er også meget hjælp og hente.

Du kan også som jeg gjorde fra startet finde en samarbejdspartner, det var gennem ham jeg fik størstedelen af mit kørsel da han havde kundekreds og ikke altid kunne være både i Skagen og KBH :-)

Alliere dig med nogen i din by og måske hvis du virkelig vil have egen bil så start med brugt :-)

Du kan også være heldig der er noget der har en syg Chauffør og du så kan tråde til. Snak med flere og sig at har de en tur de ikke kan nå eller de har en bil, men ikke en chauffør at du så er klar 24 timer i døgnet.

Håber du kan bruge det til noget

Jeg vil straks chekke den anbefalede hjemmeside.:)

 Jeg bor i Sorø. Har bestemt mig for at tage lastbilkørekorts kursuset forfra.jeg trænger til lidt opdatering :)

Derefter vil jeg tilbyde at køre gratis for lidt vognmænd i perioder,mod at få lidt rutine.Må dog passe andet job ved siden af.Det kan jo godt tænkes de liiige mangler en enkelt chauffør visse dage pga sygemelding osv. Håber på denne måde at få lidt kontakter indenfor branchen.

1000 tak for input Big Smile

 

Fra Jystrup
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Lanther:

Tina

Start med at tage alle relevante kurser for det du ønsker og få hentet en vognmandstilladelse.

Tjek mere på dette link  i Færdselsstyrelsen

Herefter kan du også benytte dette link her på Virk.dk

Og så er der lige en til link her  som er ATL

Så kan du få meget tid til at gå med at følge op på dine ønsker fremover..

mvh  Geeked

1000 tak Lanther

Det er guld værd med de link. Puha der er meget der lige skal på plads, men på den anden side er markedet alligevel gået i stå.Så det tomrum vil jeg udnytte.

Igen mange tak Big Smile MVH Tina

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Nov 15
Indlæg ialt: 12
Fra  Printbuy.dk Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina

Kom du egentlig igang som vognmand? Jeg ved godt det er 11 år siden ;)

Tilmeldt 6. Jan 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Det vil jeg gerne vide også !😃
Tilmeldt 16. Aug 23
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Iøvrigt hvis du starte selv så husk og tjek alle steder for billige ansvarsgodsforsikringer

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)