Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du starte Virksomhed op i Thailand? Så kan jeg hjælpe.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej folkens!

Jeg tilbyder min hjælp til dig/jer som gerne vil starte/flytte virksomhed i Thailand.

Som udlændinge er det rigtigt svært at starte virksomhed op i Thailand. Det er er krav at hvis man gerne vil starte virksomhed op at man har statsborgerskab så alt ikke bliver udenlandsk ejet. (Lille og mellemstor virksomhed) Med stor virksomhed kan man dog godt starte noget op som udlændinge hvis man kaster mange millioner ind men det er jo ikke alle som har mulighed til at gøre.

Så hvis du har en virksomheds idé (Lille eller stor) du gerne vil lave så sig endelig til! Det kunne evt være at du gerne vil starte en Butik/Restaurant op? Måske noget helt andet? Jamen mulighederne er mange! Jeg er selv frisk på at være en fast del af virksomheden og køre det i samarbejde med dig hvis dette ønskes.


Lidt om mig:

Jeg er Thailænder som kom til Danmark da jeg var 5 år. (Statsborgerskab begge steder)
Jeg er 24 år og har bred erfaring inde for I.T-Branchen lige nu arbejder jeg med det som freelance.

Jeg håber på at høre fra dig/jer hvis der findes nogen herinde der er interesseret.

Skriv endelig til mig over besked hvis i har spørgsmål.

God dag!
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

har ikke nogen konkret forretningside, men vil gerne høre mere om hvilke muligheder du ser i landet/området.

Det vil dog blive for langt her, så kunne vi evt. tage den på mail?

Tilmeldt 26. Mar 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Jeg ser mange gode muligheder især inde for nogen bestemte brancher.


Lad os det. :) - Min mail er Skydream97 @protonmail.com

V.h
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor har du en protonmail - har du ting i din e-mail som du meget gerne vil holde afskærmet fra offentligheden (personfølsom data f.eks), eller er du bare generel bekymret for hacking?

Albert

Tilmeldt 26. Mar 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Albert,

Jeg har altid brugt Protonmail som min primære email da jeg føler det er en sikker platform og har aldrig haft et problem med dem.

Jeg arbejder som freelancer og giver ofte min mail ud til forskellige folk så sikkerhed er da altid en rar ting!

V.h

Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Har smidt dig en mail

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)