Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Coach/mentor til "wantrepreneur" i København?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 16
Indlæg ialt: 27
Fra  Ginpu Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit mål er at starte (eller købe mig ind i) en virksomhed, der matcher mine værdier, og som har potentiale nok til at jeg på sigt kan have flere ansatte, som jeg kan være leder for.

Jeg er meget disciplinær og styret af min fornuft, og er typen, der vil gøre ALT for at nå mine mål. Problemet er, at jeg ikke ved 
hvad jeg skal gøre, for at komme tættere på mine mål. Jeg føler, at jeg "træder vande" og ikke kommer nogen vegne, selvom de fleste af mine vågne timer går på at læse bøger, deltage i netværksmøder og forsøge at opsøge diverse iværksætter-miljøer (dette udover mit 8-16 job, som betaler huslejen og lader mig spare videre op til iværksætter-livet).

Jeg har primært brug for råd og vejledning til, hvilket action jeg bør tage: Alle råd peger på, at jeg gør alt det rigtige forarbejde, og at det er på tide at tage mere action.
- Men hvorhenne og hvilket action?

Kender I kære mennesker en coach/person, der vil sætte sig ind i mine værdier og min situation - for at kunne svare på, hvad jeg mangler at gøre for at komme tættere på mit mål?

Tilmeldt 14. Sep 19
Indlæg ialt: 27
Fra  Lasse ole Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
ok. Her er et par ting.

(Jeg er meget disciplinær og styret af min fornuft, og er typen, der vil gøre ALT for at nå mine mål.)

Det virker på mig som om det du skriver her er lidt modsigende. Når man gør ALT for at nå sine mål, så er fornuft ikke altid den bedste ting. Den kan beskytte dig, men kan også holde dig tilbage.

Du kan kun vinde hva du er villig til at gamble, og fornuftige mennesker gambler ikke.

(de fleste af mine vågne timer går på at læse bøger, deltage i netværksmøder)

Så med andre ord gør du intet :-)
Det er ikke så negativt ment som det måske kan opfattes, men at læse bøger og snakke bla bla med folk er ikke handling, og som selvstendig lærer du KUN fra handling.

Mit råd ville være at du finder en partner som er modsat af dig selv. En gambler der handler på trods af risiko og ikke læser bøger.
På den måde kommer der nogen balance, og i kan bruge hinanden til at se ting fra en vinkel i måske ikke ville have gjort alene.


Tilmeldt 31. Mar 16
Indlæg ialt: 27
Fra  Ginpu Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. Det gav mig desværre intet, jeg ikke vidste i forvejen.

Jeg er ikke i tvivl om at det er handling (det jeg kalder action), jeg mangler. 

Jeg er på jagt efter en partner, og det er bl.a. også grunden til, at jeg opsøger netværk og nu også en mentor, der kan pege mig hen imod en eventuel partner

Tilmeldt 14. Sep 19
Indlæg ialt: 27
Fra  Lasse ole Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du vil finde en partner, så må du skrive om dig selv. Hvem er du ? hva kan du ? hva vil du ? og har du penger eller evner du kan bidrage med.
Du kan ikke forvente folk kommer til dig bare fordi du har lyst til de kommer. Selv i denne del af projektet må der arbejdes fra din side.

Tilmeldt 31. Mar 16
Indlæg ialt: 27
Fra  Ginpu Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu gik opslaget ud på at finde en coach, men ja jeg kunne selvfølgelig også søge efter en partner herinde - tak for den idé😊

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)