Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken branche skal jeg starte?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Aminoer! 

Jeg har gået i længere tid, og drømt om at blive selvstændig erhvervsdrivende. Samtidig har jeg også, gået og været lidt usikker på hvilken branche, jeg skulle begynde. Jeg har tænkt lidt på at sælge diverse fitness ting via webshop. Men vil dette kunne svare sig i længden? Og er der tro på at der vil kunne komme en god omsætning ud af det? Og hvilket skal være mine fokuspunkter på det område? Derover vil der også være brug for, en investor der kan hjælpe med udvikling. Der vil også blive brug for en samarbejdspartner der kan levere varer.

Med venlig hilsen, Simon.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simino

det er ikke så meget betydning af hvad du vil sælge, det er mere hvad du brænder for !! du skal jo overbevise en give kunde

så derfor vil jeg nok finde nåde du ved nåde om og kan lide at arbejder med eks hvis du dyrker fitness er det jo nåde du ved nåde om og der med vil have det nemmer..

så kan man altid se på om der er plads på marked til det..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal helt enkelt ud og undersøge hvad du skal give for at indkøbe det du vil sælge - ved at søge leverandører (husk fragt, told osv), og hvad du kan sælge det for (sammenlign med nogle af de store kæder inkl. Amazon.

Husk evt omkostninger til lager, returvarer (let 20 - 40%). Du kan ikke ville være selvstændig med hovedet under armen. Brug de mange timer der skal til, for at undersøge markedet, finde priser for opsætning og drift af shop - og SÅ bestem dig. Du skal ikke regne med investor før du er i fulde gang og har bevist du kan sælge. investor går generelt ikke ind fra dag 1 og slet ikke uden langt mere kød på benet

https://johnhannover.blogspot.com/2018/08/stop-stop-stop.html 

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)