Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg mine produkter ind hos Bauhaus?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 1. Apr 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er du ikke helt fair 😊

Det er såmænd ikke unormalt i store koncerner at den enkelte medarbejder ikke kender alle ansatte i de forskellige afdelinger.

Desuden kan du vel ikke forlange at hele salgsafdelingen er informeret om mindre ubetydelige kunder så som Bauhaus mfl.

Når det er sagt, så overvejer jeg lige om jeg skal køre forbi kagedåsen ved Christiansfeld i morgen – der finder jeg måske svaret på, hvad meningen med dette indlæg er

mvh

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Når geniet opretter links på sider man skal være logget ind for at se, er det med garanti en selvudråbt SEO ekspert, der udfører "kvalitetsarbejde".

Så mon ikke bare der er et link til https:// mybaser. dk i dåsen. :)

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren H:

Når det er sagt, så overvejer jeg lige om jeg skal køre forbi kagedåsen ved Christiansfeld i morgen – 

Det får du nok ikke så meget ud af. Hvordan vil du finde kagedåsen? 

Jeg har været upræcis i beskrivelsen, forårsjævndøgn er ikke 22. februar, som tidligere angivet, men d. 20 marts. 

Måske dåsens lokation er sammenfaldende med solens første stråler til kyndelmisse (2. februar) - det ville give rigtig god mening i den her sammenhæng.

... og skal vi så lade trådstarter trutte videre i sin egen seotrompet?!?

Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes Liam stiller et meget reelt spørgsmål. 

Hvorfor giver folk arrogante og dumme svar. Man bør kun komme med svar, hvis man har noget fornuftigt at sige. Selvfølgelig skal Liam ringe ind, men jeg kan da godt forstå, at man er usikker på hvor, hvordan osv.

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glæn styre,

Kig på hvornår Liam stiller sit spørgsmål, og hvornår han får svar. Man skulle næsten tro, at svaret var klargjort af samme person der stillede spørgsmålet. :O

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)