Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører til små butikker - primært pleje, husholdning og legetøj

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 23. Jun 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i gang med at starte en virksomhed, der vil sælge specielle plejeprodukter såsom bleer, inkontinensunderbukser og voksenbleer, pleje og tilbehør til folk, der lider af overfølsomhed, samt udviklingslegetøj.
Jeg kontaktede Dagrofa for at høre, om jeg kan få noget af det igennem dem, men de er ko for store og deres stive krav duer ikke for en ung virksomhed.
Jeg har så nu enormt svært ved at finde frem til de næste i fødekæden.
Er der nogen her, der kan hjælpe med kontakter/henvisninger/ideer/råd?

Meningen er at starte langsom og teste sortimentet ordentlig, for at finde ud af, hvad der skal købes mere af og hvad der ikke skal sælges.
Det er nemlig et lidt specielt område, da målgruppen er lille og der er desuden tale om produktukter, man kan søge tilskud til.
Selvom der ikke er mange på markedet nu, er de godt etableret og kendt af målgruppen.

På forhånd tak

Fra sydjylland
Tilmeldt 30. Dec 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske en idé at undersøge leverandør muligheder, der er eks abena som er en af de største på inkontinens mm. Men god ide arbejd du blot videre .......

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vingen:
Jeg kontaktede Dagrofa for at høre, om jeg kan få noget af det igennem dem

Det er mig en gåde hvordan du forventer at kunne være konkurrencedygtigt hvis du laver indkøb i Dagrofa? Du bør nok sætte dig lidt mere ind i markedet og hvilken konkurrence du er op imod, før du går i gang med dit projekt.

Tilmeldt 23. Jun 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din kommentar. Spørgsmålet går nemlig ind på om nogle af jer kan hjælpe nemlig med lidt indsigt.

Men godt du gør mig opmærksom på det.

Tilmeldt 23. Jun 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo Abena har jeg kendskab til. Det er nemlig nogle af dem, jeg anser som konkurrence. Deres priser er dog vanvittigt høje for forbrugere og udbuddet af mærker fra forskellige prisklasser er ringe. Det var bl.a. det, der gav mig ideen.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Abena er producent og lever at sælge engross tilf.eks apoteker. Så deres høje slutbruger priser skyldes nok at de ikke ønsker at konkurere mod deres egen engross kunder.

Det virker virkeligt som om du bare har fået en fix ide, uden overhoved at have sat dig ind i markedssituationen- er det tilfældet er du nok på en ret håbeløst mission. 

Fra Stoholm
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 168
Fra  HOA Online IVS Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

BigBuy.eu har muligvis nogle produkter du kan bruge, de tilbyder dropshipping og kunne være fornuftigt, hvis du ikke har den store kapital. Ved ikke om de lige har de produkter du søger, eller hvorvidt du kan være konkurrencedygtig på pris ved brug af dem, men det kan du jo selv undersøge.

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 23. Jun 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn er du ude på at hjælpe eller håne andre? Det rager dig ikke om jeg har fået en fix ide eller ej. Jeg spørger om noget konkret, så dine kommentarer er slet ikke på plads. Enten kom med noget sagligt eller lad være med at kommentere.
På forhånd tak.

Tilmeldt 23. Jun 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Heine

Jeg undersøger dem.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 03:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vingen

sandheden må være ilde hørt, siden du bliver så mopset. Lad mig lige slå fast at du spørger os om hjælp, så må du også finde dig i at andre har en holdning til det du skrive!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)