Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skaffer man 1 kunde om ugen?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Klarup
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 124
Fra  HS Gruppen Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er i opstarts fasen med at starte en mindre shop op med udlejning af et specifikt produkt. Jeg forventer kun at udleje 1 gang om ugen, og allerhøjest 2 gange, det vil sige jeg skal altså kun have en kunde om ugen. Dette er dels for ikke at skyde en større formue i indkøb og dels fordi jeg helst vil holde det på et hobby niveau.

Tanken er at drive udlejning fra en hjemmeside som viser produkt og det hele der har interesse omkring produktet.

Men hvordan skaffer man nemmest og billigst den ene kunde om ugen?

Jeg tænker enten adwords eller facebook kampagner. Tænker SEO måske er lidt overkill i dette tilfælde, men hvad mener I? Og har I andre supergode forslag?

Hav en god dag :-)

Tilmeldt 22. Aug 17
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

AdWords lyder som værende et fornuftigt foreslag. 

Hvem er dit segment? 

Ejer af webshoppen Kildyr.dk, der blandt andet sælger dyreartikler

Fra Klarup
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 124
Fra  HS Gruppen Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rettet mod mænd i alderen op til 50 år, så det spænder sådan rimeligt bredt

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Såfremt du kan definere din målgruppe mere end du allerede har gjort, så er det oplagt at bruge Facebook til det. 

  • Mænd
  • op til 50 år

er dog ret bred, så det kræver at du kan indsnævre den lidt mere. Evt. med nogle interesser, geografi etc. :)

Mvh.

Fra Klarup
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 124
Fra  HS Gruppen Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver at snævre det lidt ind :-)

Man skal for at kunne bruge det være 4-8 personer, så det er baseret på en lille flok venner der mødes. 

Jeg kunne måske godt tænke mig at holde det til nordjylland til at starte med, men ellers er geografi ikke så vigtigt.

Men når du nævner det tænker jeg faktisk facebook er klart det mest oplagte til det hvis man kan finde sin målgruppe derinde ud fra en interess liste. Har dog aldrig annonceret på facebook før så skal vist til at sætte mig lidt ind det :-)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)