Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet virksomhed, søger råd til indkøb af t-shirts og hættetrøjer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey 

Jeg er startet min egen virksomhed / Projekt hvor jeg skal sælge selv-designet tøj.

Jeg har dog en udfordring i, at jeg ikke ved hvor jeg skal få mine hættetrøjer/T-shirts fra.

Er det lovligt at købe noget som Gildan og Fruit Of the Loom og fjerne deres tags, for at sy sine egne i? Eller SKAL man ud at finde en person som sælger trøjerne uden nogen form for tags i? 

Håber nogen kan hjælpe :) 

VH

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 85
Fra  Love your twist Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik Emil

Du behøver ikke at købe færdig lavet brands t-shirts for at fjerne deres logo og derefter sy din egne I - mener altså heller ikke dette er lovligt

Jeg er tøj producent med egen familie ejet fabrik i Cairo. Jeg hjælper dagligt mange som dig der har brug for høj kvalitets T-shirts samt hættetrøjer med deres eget design samt logo

Hvis dette har din interesse er du velkommen til at kontakte mig på 2182 5356 eller på helene@loveyourtwist.com

Du er også velkommen forbi vores hjemmeside loveyourtwist.com her kan du læse mere om os.

Mvh

Helene

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må ikke fjerne et tag for at indsætte dit eget, det er tyveri af andres designs.

Gjorde du det modsatte og fjernede dit tag og satte en andens tag i, var der tale om kopivarer.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

du må naturligvis ikke lave en mærkevare om til din egen  forestil der at fjerne logo fra en iPhone og sætte eget på Smile

Du har checket markedet ikke. Der starter og lukker sådan ca 10 T-shirt/hættetrøje firmaer i minuttet, og det er altså ikke ret let at få succes med noget der er så overplastret, specielt når man starter på så bar bund
Læs evt https://johnhannover.blogspot.dk/2017/05/bliv-ivrkstter-med-kvalitet.html og tænk over, om I nu virkeligt har valgt den rigtige niche at kaste kræfter og penge efter

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)