Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugere af CloudSprout!

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære venner (Karsten og Michael)

Syntes i ikke vi skulle holde os til det tråden handler om i stedet for at bruge den til at diskutere Aminos regler? I er velkommen til at oprette en tråd hvor i kan diskutere dette....

Som jeg har skrevet et par gange nu så syntes jeg vi skal have Peter på banen, det er jeg sikker på han nok skal komme :)

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen

Til dem der følger med her, kan man finde sammenhængen i denne tråd den startede Peter for lidt over 4 mdr siden, den er godt nok låst aner ikke hvorfor, men det kunne tyde på, det er fordi det kun var Peter og Rie der skrev i den. Det er i den tråd der bliver lovet ting der ikke lige holder.

En anden af Rie's problemer hænger sammen med hun er ved at åbne en butik hvor systemet skal kunne køre med deres økonomi program, dette har Rie'e heller ikke fået svar på. Se denne tråd

Så Peter har været med hele vejen og kommer sikkert også med her :)

God Søndag

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:
En anden af Rie's problemer hænger sammen med hun er ved at åbne en butik hvor systemet skal kunne køre med deres økonomi program, dette har Rie'e heller ikke fået svar på

Dette vil jeg så melde ud at jeg har fået et svar på - men ikke noget jeg umiddelbart kunne bruge til noget alligevel som jeg håbede.

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Else-Marie Balch:
Dette vil jeg så melde ud at jeg har fået et svar på - men ikke noget jeg umiddelbart kunne bruge til noget alligevel som jeg håbede.

Super det var jeg ikke klar over :)

/allan

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej - men det er jo også fordi han ikke har svaret herinde - men ved en telefonsamtale jeg havde - så det kunne du jo ikke vide - Wink

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Else-Marie Balch:
Dette vil jeg så melde ud at jeg har fået et svar på - men ikke noget jeg umiddelbart kunne bruge til noget alligevel som jeg håbede.
Citat fra citat: ...  men ikke noget jeg umiddelbart kunne bruge til noget alligevel ....

Find et cms system der er i gang og har nogle brugere. Pas på at glæden ved det nye system ikke overskygge målet med at få bygget en forretning op der skal hjælpe dig i din dagligdag. Så finde én de kan hjælpe dig i gang med et nyt gennemprøvet system.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Else-Marie Balch:

Jeg må desværre sige at efter jeg har fået gang i en hjemmeside - så går der desværre mega lang tid før fejlen bliver rettet - der bliver lovet at tingen vil blive rettet og at det bare lige kan gøres sådan og så er det klar.

Men nej - efter flere dage så er fejlen stadigvæk ikke rettet - hvorfor mon, jeg ved godt at jeg burde skriver direkte til Lundsby - men det hjælper ikke - så jeg vil gerne høre om der er andre der er i samme situation som mig.

Hej Rie

Det er super godt at du holder mig i ørerene. Jeg skal ærligt indrømme at jeg havde glemt at jeg skulle sætte varer billederne op på din side. Det er nu gjort, du må endeligt skrive enten i mail eller her på Amino, hvis der er mere jeg har overset. Du skal også være meget velkommen til at ringe til mig på 26 37 79 13.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Du skulle jo nok have valgt et open Source system så du havde undgået de problemer.

Der havde helt sikkert været fordele ved at time betalingsløsning f.eks. baseret på open source, eller et andet system, det er sådan set lige meget.
Når man betaler (mange gange dyrt) for folks tid, så for man oftest hurtigere svar, men bestemt også større udgifter.

CloudSprout er lavet som et gratis system, hvor iværksætter kan komme igang, uden at skulle betale for hosting (100 kr. pr. måned), gateway (100 kr. pr. måned), programmør hjælp (flere tusind kroner og løbende udgifter til opgraderinger og ændringer).

I dette tilfælde har Rie fået en shop, hvor ikke har betalt os en krone, og regningen til DesignYou som har hjulpet, er også så lille at det er uhørt billigt for en webshop.

Men selvom CloudSprout gratis, skal hverken Rie eller andre opleve, så dårlig service, så det strammer vi selvfølgeligt op på.

 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:
Michael:

Du skulle jo nok have valgt et open Source system så du havde undgået de problemer.>
100% korrekt. Det lader jo til at være noget Beta der køres når "man" har tid. Skuffende når man ser hvor meget han involveret andre i hans projekt.

Der er helt klart områder af CloudSprout, der ikke er færdige endnu. Det store problem, er oplevelsen efter man har signet op, og skal til at bygge sin shop. Men vi er godt på vej, Allan har lavet 10 fantatiske templates, som man kan hente ned, og jeg sidder og er ved indspille videoguides, til et checkliste baseret system, så man en efter en går alle trin igennem i forbindelse med start af en webshop.

Det sagt, så er CloudSprout skam et seriøst projekt, med over 100 kunder og vi omsætter for en lille million pr. år på abonnementer. Det er "kun" kom-i-gang oplevelsen som stadigt halter lidt.

Men CloudSprout er også et utroligt ambitiøst projekt, vi er ved at lave et produkt der giver iværksættere en mulighed for at starte webshop med minimale udgifter, og efterfølgende kan de via vores drag-n drop system, få fuld kontrol over deres shops, så de slipper for at være begrænset af hvor mange penge de har til deres udviklere. Vi drømmer om at revolutionerer markedet for websystemer og det er selvfølgeligt et stort projekt, der kræver blod, sved og tårer, og sikkert også flere ressourcer end vi har pt. men skal nok komme i mål alligevel.

Per Krabbe, scanboat.com:
Skuffende når man ser hvor meget han involveret andre i hans projekt.

Sådan en sætning er selvfølgeligt ikke rar at læse, når man virkeligt lægger sit hjerte, hjerne og en god potion af de vågne timer i et projekt. Men det er nok sådan noget man må leve med, hvis man vil lave noget visionært og ambitiøst. Mange vil nok sige, at det er et meget dansk fænomen. Men jeg tror egentligt desværre at den slags eksisterer overalt i verden.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Sådan en sætning er selvfølgeligt ikke rar at læse, når man virkeligt lægger sit hjerte, hjerne og en god potion af de vågne timer i et projekt. Men det er nok sådan noget man må leve med, hvis man vil lave noget visionært og ambitiøst. Mange vil nok sige, at det er et meget dansk fænomen. Men jeg tror egentligt desværre at den slags eksisterer overalt i verden.
Yes

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)