Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugere af CloudSprout!

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten S. Hansen:
men det er vel naturligt at give en person, der overtræder amino's regler en stjerne.

Hvor bryder hun Aminos regler?

Karsten S. Hansen:
Jeg kunne forstå hvis hun i det mindste havde beskrevet problemet. Er det en fejl 40, fordi hun ikke kan finde ud af at bruge systemet, eller er der tale om en reel fejl?

Hendes fejl har kørt over flere tråde, ja hun kunne godt beskrive det mere præcist :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

http://www.amino.dk/wikis/faq/kom-godt-i-gang-paa-amino.aspx 

citat:

Hold din advarsel for dig selv
Det ikke tilladt at tilsvine, advare om eller på anden måde forulempe personer eller virksomheder. Indlæg, der krænker reglerne, vil blive slettet. Det er på sin vis ærgerligt, da vi alle kunne nyde godt af at blive advaret om div. svindlere på nettet, men dengang vi tillod det, gik der ikke en dag, uden at brugere, advokater eller det, der var værre (Er der noget værre end advokater? ;-), krævede, at vi slettede div. indlæg, og det er bare ikke konstruktivt.

---

DesignYOU:
Hendes fejl har kørt over flere tråde

Hvordan skulle jeg og andre kunne gætte det???

Hendes indlæg i denne tråd er en usaglig sviner af både firma og indehaver ved navn. 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten S. Hansen:
Hvordan skulle jeg og andre kunne gætte det???

Du kunne jo gøre dig den ulejlighed at kikke på hendes profil her vil du kunne se de tråde hun har deltaget i ,men ja som jeg skriver hun kunne måske nok have uddybet det noget mere, nu er det ikke det tråden handler om så skal vi ikke bare holde os til emnet :)

Karsten S. Hansen:
Hendes indlæg i denne tråd er en usaglig sviner af både firma og indehaver ved navn. 

Det er nu ikke min opfattelse, i min optik spørger hun til om andre oplever samme problem som hende! Jeg ser tit tråde af samme kaliber med eks meebox and u name it :) Jeg er dog sikker på hvis den er ulovlig så skal den nok blive fjernet eller lukket.

/allan

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Else-Marie Balch:
Dette er meget frustrerende - det er ikke til at vide hvad der er hoved eller hale - og om alle disse fejl nogen sinde vil blive lavet - Jeg har allerede fået ofret nogle ekstra penge på hjemmesiden for at den skulle blive identisk med en anden hjemmeside - men kunne jeg ha sparet de penge hvis det viser sig at det hele bare er fis i en hornlygte - 

Du skulle jo nok have valgt et open Source system så du havde undgået de problemer.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Michael:

Du skulle jo nok have valgt et open Source system så du havde undgået de problemer.>
100% korrekt. Det lader jo til at være noget Beta der køres når "man" har tid. Skuffende når man ser hvor meget han involveret andre i hans projekt.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:
100% korrekt. Det lader jo til at være noget Beta der køres når "man" har tid. Skuffende når man ser hvor meget han involveret andre i hans projekt.

Ja det kan det tyde på men lad os få Peter på banen og høre hvad har har at sige :)

Allan

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Karsten S. Hansen:
men det er vel naturligt at give en person, der overtræder amino's regler en stjerne.

Hvor bryder hun Aminos regler?

Karsten S. Hansen:
Jeg kunne forstå hvis hun i det mindste havde beskrevet problemet. Er det en fejl 40, fordi hun ikke kan finde ud af at bruge systemet, eller er der tale om en reel fejl?

Hendes fejl har kørt over flere tråde, ja hun kunne godt beskrive det mere præcist :)

Karsten - jeg beklager meget at det er din opfattelse at jeg har overtrådt nogle regler - og er dette tilfældet så bliver tråden helt sikkert slettet og jeg vil ikke brokke mig over det - SMIL.

Ja jeg skulle ha uddybt min problem - og jeg vil forsøge det så godt jeg kan - men så kommer jeg sikkert igen til at overtræde loven er jeg bange for.

Jeg har haft kontaktet support for CloudSprout om fejl på hjemmesiden og fik at vide at det sagtens kunne klares på få min. men det er ikke blevet rettet endnu efter flere dage - SMIL. Når jeg skrive dertil så kommer det an på hvad der vælges at svar på og nogen gange får man slet ikke et svar før man ringer til dem og så ved man ikke om svaret så holder.

Så det jeg søger her i denne tråd, er om der er andre der benytter sig af CloudSprout som har samme opfattelse, at når man søger hjælp til fejl som der bliver lovet at det bliver rettet men der så alligevel ikke sker noget.

Og nu var der så en som tidligere i denne tråden der skriver at der er flere ind over CloudSprout - så tænker jeg bare om Peter har for mange jern i ilden så han ikke har tid til CloudSprout og lader andre om at skal lave noget han er ansvarlig over for.

Jeg beklarer meget hvis jeg støder nogen ved at spørge - men det er altså den eneste måde jeg kan få svar på om andre står i samme situation som mig. Og ja - jeg skulle ha benyttet mig af et kendt system - men man havde vel lov til at håbe på at det virkede - hvis der ikke er nogen der tror på noget nyt - hvordan skal det så blive til noget.

Jeg håber jeg har forklaret mig godt nok - hvis ikke - så vil jeg ikke uddybe det mere - for vil ikke køre mere i det, men håber på at Peter vil svare.

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja nu skrev jeg bare fejl igen - undskyld.

Jeg kan ikke se foto af produktet inde på selve produktet - er lidt svært for mig at beskrive - og så har jeg bedt om at få beskrevet hvordan man kan slette sig igen - hvis man har oprette en prøve på -cloudsprout - intet svar.

Sidst har jeg bedt om at få en beskrivelse hvordan jeg kan trække oplysninger ud til revisoren fra webshoppen - ikke noget svar om det er muligt at få.

Der er lovet at blive lavet hjælpevideoer så man kan lave hjemmeside selv hvis man ikke vil bruge nogle af de flotte kom-i-gang- sites - men der er heller ikke kommet nogen.

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke fordi du har startet tråden, men det er dit indlæg i går kl. 16:03, som jeg mener er en overtrædelse af amino's regler:

Else-Marie Balch:

Jeg må desværre sige at efter jeg har fået gang i en hjemmeside - så går der desværre mega lang tid før fejlen bliver rettet - der bliver lovet at tingen vil blive rettet og at det bare lige kan gøres sådan og så er det klar.

Men nej - efter flere dage så er fejlen stadigvæk ikke rettet - hvorfor mon, jeg ved godt at jeg burde skriver direkte til Lundsby - men det hjælper ikke - så jeg vil gerne høre om der er andre der er i samme situation som mig.

Dette er meget frustrerende - det er ikke til at vide hvad der er hoved eller hale - og om alle disse fejl nogen sinde vil blive lavet - Jeg har allerede fået ofret nogle ekstra penge på hjemmesiden for at den skulle blive identisk med en anden hjemmeside - men kunne jeg ha sparet de penge hvis det viser sig at det hele bare er fis i en hornlygte - 

Jeg ser frem til at der snart sker skred i tingene ellers så kommer CloudSprout på den sorte liste fra min side.

---

Selv om du nu senere prøver at beskrive årsagen, hører vi stadig jo kun din side af sagen og det ændrer ikke ved at du hænger cloudsprout ud.

Det er ikke for at tage hverken Cloudsprout eller Peter i forsvar. Det er fordi det er et brud på reglerne. Amino's moderatorer har tidligere redigeret eller slettet tilsvarende indlæg, som hængte et firma ud eller kun havde til hensigt at få et firma i tale ved at hænge dem ud.

Men eftersom tråden er anmeldt og amino's moderatorer ikke har grebet ind, må vi konkludere at reglerne kun håndhæves over for nogle.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten S. Hansen:
Men eftersom tråden er anmeldt og amino's moderatorer ikke har grebet ind, må vi konkludere at reglerne kun håndhæves over for nogle.

Ja det er det samme med Paypal. Dem må du også gerne hænge ud her på Amino. Da jeg spurgte hvorfor, fik jeg at vide ( Det er et stort selskab så de kan jo nok klare det ) Så Cloudsprout må jo være blevet store nok til at klare sig selv

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)