men det er vel naturligt at give en person, der overtræder amino's regler en stjerne.
Hvor bryder hun Aminos regler?
Jeg kunne forstå hvis hun i det mindste havde beskrevet problemet. Er det en fejl 40, fordi hun ikke kan finde ud af at bruge systemet, eller er der tale om en reel fejl?
Hendes fejl har kørt over flere tråde, ja hun kunne godt beskrive det mere præcist :)
Karsten - jeg beklager meget at det er din opfattelse at jeg har overtrådt nogle regler - og er dette tilfældet så bliver tråden helt sikkert slettet og jeg vil ikke brokke mig over det - SMIL.
Ja jeg skulle ha uddybt min problem - og jeg vil forsøge det så godt jeg kan - men så kommer jeg sikkert igen til at overtræde loven er jeg bange for.
Jeg har haft kontaktet support for CloudSprout om fejl på hjemmesiden og fik at vide at det sagtens kunne klares på få min. men det er ikke blevet rettet endnu efter flere dage - SMIL. Når jeg skrive dertil så kommer det an på hvad der vælges at svar på og nogen gange får man slet ikke et svar før man ringer til dem og så ved man ikke om svaret så holder.
Så det jeg søger her i denne tråd, er om der er andre der benytter sig af CloudSprout som har samme opfattelse, at når man søger hjælp til fejl som der bliver lovet at det bliver rettet men der så alligevel ikke sker noget.
Og nu var der så en som tidligere i denne tråden der skriver at der er flere ind over CloudSprout - så tænker jeg bare om Peter har for mange jern i ilden så han ikke har tid til CloudSprout og lader andre om at skal lave noget han er ansvarlig over for.
Jeg beklarer meget hvis jeg støder nogen ved at spørge - men det er altså den eneste måde jeg kan få svar på om andre står i samme situation som mig. Og ja - jeg skulle ha benyttet mig af et kendt system - men man havde vel lov til at håbe på at det virkede - hvis der ikke er nogen der tror på noget nyt - hvordan skal det så blive til noget.
Jeg håber jeg har forklaret mig godt nok - hvis ikke - så vil jeg ikke uddybe det mere - for vil ikke køre mere i det, men håber på at Peter vil svare.