Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min ide (pommesfrites)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har min egen ide, det er starte en pommesfrites bar i et stor center, den skal være rund altså selve baren, hvor man kan vælge pommes med forskellige ting, feks sour cream, chilli, ost osv. 

Tror i dette vil blive en succes, hvor stor burde bægeret være, og hvormeget ville i feks give for et bæger med dette.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mich1997,

Nu tror jeg at de fleste danskere sidestiller pommesfrites som tilbehør i sig selv. Personligt tror jeg ikke at jeg vil gå ind på en pommesfrites bar, når jeg i samme center kan få en lækker burger eller gourmet.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis sådan en butik låg i f.eks. Bruuns Galleri (Aarhus) vil jeg nok benyt mig af den. Ikke ofte, men engang imellem på farten. Jeg ville give omkring 35 ,- det ville jeg føle var fair, i forhold til China Boxs og hvad der ellers er af tilbud over det hele..

Håber det kunne bruges og held og lykke med jeres butik.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

LIge et ekstra ting.. I skulle nok have et par ekstra ting på menuen, så man havde lidt at vælge imellem. Men ideen syntes jeg lyder fin..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det jeg mener, er ikke sådan en bar, men et lille sted i et storcenter, hvor man lige kan få pommesfrites til at gå rundt med, det smager jo også dejligt med sourcream eller chilli, eller smeltet ost på i toppen (inspireret af USA)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænker du i stil med http://www.pommesfrites.ws/  ?

Evt. overvej pomfritter lavet af kartoffelmos = fantastisk! :)


Personligt synes jeg ikke om ideen, særligt for tiden hvor man netop har en hype omkring stenalderkost 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja bare man ikke går ind i den, men ja.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 19. May 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om det vil kunne lykkedes i DK, men jeg ved at mange benytter noget lignende i Fördepark i Flensborg (tyskland). Her kan du købe et bæger/kræmmehus med pommes og enten mayo eller ketchup for 2-3 euro. Det er utrolig populært, og vi ser mange der går rundt med dem når vi er dernede. (os selv inkl.) 

Tilmeldt 30. Nov 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes ideen lyder bæredygtigt, tror godt det vil kunne lykkes. Kunne i hvert fald godt selv finde på, at snuppe en bakke hvis man var på farten. Men tror du skal lave, som du også selv siger, en hel samme forskellige varianter. Så det ikke bare er normale pommesfrites du sælger, som kan købes i hvilken som helt anden fast food biks.

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt, ville jeg nok ikke benytte mig af sådan en butik i et center, primært pga prisen du vil skulle blive nødt til at tage for pommes frites, for at det kan betale sig.

Jeg sælger selv fritter, og tager 30kr for 500g, hvilket er en mængde er er alt for stor til at kunne rende rundt med i et kræmmerhus.
Du ville nok komme til at skulle sælge pommes frites i størrelsesorden ca 150-200 gram pr servering, for at det er til at håndtere hvis man som kunde skal gå rundt med det i et kræmmerhus, og så vil jeg personligt have et problem med at skulle betale over 10-15kr for det.

En pølseæske der måler 199x100x50mm kan indeholde ca 500 gram pommes frites (rå vægt, køle pommes, så ingen vand fra frost der holder vægten oppe) Og det er en lille pølseæske, de store, som måler 199x140x50mm kan indeholde ca 800 gram pommes frites.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)