Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorborg svarer kategori irriterer lidt : men løst

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ok med Thorborg svarer kategori. Det er sådan at når man er ejeren, så har man jo ret til at lave regler og være privilegeret.

På den anden side er der også en del af mennesker, der gerne vil høre mening fra en "guru" i stedet af fra "de alm. folk".

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

StenKrog:
Hvis du "gider" døje med at installere apple´s quicktime, kan dette hjælpe dig videre :)

Tak for rådet Big Smile

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per Krabbe:
Kan Ipad nu lige pludselig ikke bruges til at svare med - eller var det svært at formulere et entydigt svar. Hvor selvforherligende .... Jeg har lige lavet et lydsvar til dig.

Han har nok lavet et lydsvar fordi han har museskade.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per Krabbe:

Martin Thorborg:
Jeg er på ferie og har kun min iPad.
Kan Ipad nu lige pludselig ikke bruges til at svare med - eller var det svært at formulere et entydigt svar. Hvor selvforherligende .... Jeg har lige lavet et lydsvar til dig.

Thorborg har besvær med at skrive, hvilket han også har gjort opmærksom på flere gange. Han vælger derfor ofte at bruge lydsvar, og det vigtigste er at der bliver lyttet og at budskabet kommer ud.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Lasse Smith:
Han har nok lavet et lydsvar fordi han har museskade.
Eller måske skulderskade - p.gr.a rygklapperne :-)

Min gamle lærermester havde 2 sætninger som vi brugte den gang  - den ene var -

2) Husk at et lille klap på skulderen - kan være starten på et stort drag over nakken.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 9 person

Forslaget om at man kan se, at det ikke er et man kan svare på er udmærket. 

Jeg forstår bare ikke der kan koges SÅ meget negativitet ud af et sjovt nyt initiativ!

JA, ulemper ved tiltaget! Tænk hvis en mand med faretruende akut hjertestop skriver til Martin Thorborgs brevkasse i stedet for at ringe til lægen. 

At tage det som en personlig fornærmelse, at alt mht nye tiltag på Amino ikke lige er 100% færdigudviklet kan faktisk godt være en god grund til lige holde et par dages pause fra Amino.
 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Per Krabbe - scanboatnews.com:

Lasse Smith:
Han har nok lavet et lydsvar fordi han har museskade.
Eller måske skulderskade - p.gr.a rygklapperne :-)

Min gamle lærermester havde 2 sætninger som vi brugte den gang  - den ene var -

2) Husk at et lille klap på skulderen - kan være starten på et stort drag over nakken.

Sagde din lærermester også noget om at tænke sig om før man siger/skriver noget dumt?

Jeg kan se at du har været medlem i mange år, derfor er det underligt at du ikke er klar over at Martin Thorborg har problemer med sine hænder, der gør at han, såvidt det er muligt, foretrækker at svare med voice/video, for at skåne sine hænder. Og hvem kan bebrejde ham i det.

Jeg har aldrig forstået personer, der har behov for at få andre "ned med nakken". Jeg tror de personer har et eller andet mindreværdskompleks, hvor de ikke bare kan være glade for andre, men er nød til at reagere negativt.

Martin er den enkeltperson, der har gjort mest for iværksættere i Danmark. Og jeg føler, at han ikke får den anerkendelse og respekt som han fortjerner. Det betyder ikke at man ikke kan argumenterer imod ham, eller at han er fejlfri, slet ikke. Selvfølige kan man være uenig med ham.

Men at lave sjov med en lidelse han har, er da dybt latterligt.

Kommer snart...

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Gita Street:
en god grund til lige holde et par dages pause fra Amino.

Wink Hmmm - tror du mange gode debattøres svar indenfor mange forskelligartede emner er befordrende for Amino ???

Og støtter denne passivitet og ligegyldighed iværksættere rundt omkring, disse jo kan surffe videre til andre portaler/forums m.m. ?? 

Er et godt debatforum ikke kendetegnede ved mangfoldighed m.m. ? og er et sæt "rygklappere" redskaberne m.m. ?

Netop DEBAT er vel det YPPERSTE indenfor demokrati, ytringsfrihed m.m.

Det er vel også derfor Amino forsøger at holde nogle "husregler"

Og et forslag fra Trådstater (John) falder vel ikke ind under disse regler ? Således at dette skal forkastes? Der er ihvertfld ikke meget injurie i det. Så der er ikke meget suppe for en advokat m.m. at koge på dette.

Det kan vel ligesågodt høre under "Hvad forvener jeg mig af Amino 2013 o.s.v.

Men hurtighed i tolkning, skrivning på tasterne skaber tit kaotetiske stilstande i diverse tråde, som så låses m.m. til skade for debatten, og diverse pauser m.m. til debatørerne.

Tænkt et så "simpel" forslag skal føre til så meget negativitet.

God weekend, selv kan jeg bl.a. gå ind på denne www.byggeri.dk og se om der er nogle der søger hjælp

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

tænkstort:
Men at lave sjov med en lidelse han har, er da dybt latterligt.

Kender "alle" til den lidelse ? Jeg gør ihvertfald ikke, før tilsyneladende nu.  Beklageligt

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Og et forslag fra Trådstater (John) falder vel ikke ind under disse regler ?


Forstår ikke rigtigt din pointe, men stjernen fortæller mig mit indlæg selvfølgelig så også bliver tolket meget negativt. 

Jeg synes netop Johns forslag er fint. 

Det er de efterfølgende negative tolkninger om "Guru Martin" jeg synes er urealistisk negative tolkninger. Selv det at Martin har svaret med lydformat, bliver drejet til noget negativt. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 2 ud af 6 (54 indlæg)