Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg leje en bil rigtigt billigt en eller to måneder eller mere

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Brian B Fra  Duet IT Skrevet 20-02-2013 kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er klart. Der er vi slet ikke uenige. Men på den anden side, hvad koster det at leje en bil i 3 måneder? Jeg har ikke undersøgt det, men har svært ved at se det komme under i hvert fald 3000-4000 kr/md., hvis vi er ude i noget erhverv som både skal stå for vedligehold, forsikring mm. af bilen. 

Jeg tror personligt på at det økonomisk bedst kan svare sig at købe, med henblik på salg/skrot efter de tre måneder. Men det er klart at det er forbundet med en større risiko ift. at lade andre stå for driften. Smile

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 123
Jesper Jørgensen Skrevet 20-02-2013 kl. 12:26

Hej 

Jeg vil også anbefale europcar, da de har gode service og fornuftige priser. Men igen det kommer jo også an på, hvor meget du skal kører i den periode du har bilen, hvis du skal kører mange kilometer, så bliver det nok ikke helt billigt.

Men som alternativ, kunne du som andre også har skrevet, købe en billig bil. Hvis du kan finde en i god stand og som eventuelt lige har været igennem syn.

Venlig hilsen 

Jesper Jørgensen 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8628
Hans Stokholm Kjer Fra  Kajaktrip.dk Kjers Kommunikation Skrevet 20-02-2013 kl. 14:05

Du kunne også overveje medlemskab af en delebilklub: http://letsgo.dk/

Venlig hilsen

Hans

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1675
LinkCentralen.dk Fra  LinkCentralen.dk Skrevet 20-02-2013 kl. 14:08

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Dybvad
Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 52
Troels Fra  Tjeknikken.dk Skrevet 21-02-2013 kl. 19:18

Det bedste bud er en god gammel Golf III 1.8, eller måske en Peugeot 406. Jeps, 406'eren fåes til omkring 10k, og begge biler er ganske gedigne, og let at finde dele til, skulle uheldet nu være ude.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Johnny Nielsen Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet 21-02-2013 kl. 19:22

LinkCentralen.dk:

Tjek her

fedt

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Johnny Nielsen Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet 21-02-2013 kl. 19:52

Hans Stokholm Kjer:

Brian B:
Man kan sagtens få en bil til væsentligt under 10.000 kroner, som stadig er forsvarlig at køre i.

Enig - Jeg har også selv haft skrammelkasser, som er blevet solgt til højere priser end jeg gav. Men jeg har også haft en VW-transporter, der satte turboen af og enten skulle have haft en ombytningsmotor eller en større reparation et par måneder før syn. Så hvis man vælger køb-og-sælg-skrot-løsningen, skal man have råd til at miste investeringen.

Hans

Fra Bredsten og Varde
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 89
Lisbeth Skrevet 01-03-2013 kl. 20:06

Jeg søger bare en billig person bil at leje for 2000-3000 kr pr måned inkl al kørsel.

Vil ikke købe en eller leje en dyr en :-)

Tak

Hilsen Lisbeth

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

vi søger også en bil hvis nogle vil sælge eller leje en 

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Marc Fra  CoolSlips.dk Skrevet 05-11-2013 kl. 14:29

Aupairagency.dk:
vi søger også en bil hvis nogle vil sælge eller leje en 

Måske Lisbeth efter der er gået 9 måneder siden topic blev oprettet, at hun kan fortælle dig, hvad hun gjorde den gang.

Ellers prøv gomore.dk - Der kan man også leje en bil.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere