Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God Moral, eller ...

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Ølgod
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 92
Fra  Astina.dk A/S Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntet du ser lidt forkert på det, lad os antage en person UDEN IT kundskaber overhovedet vil have en shop, for det første vil de være på bar bund med hvilket webhotel de skal have, for det andet vil de være på bar bund med installation af webshop, som jeg tolker DIT indlæg, så køber man alligevel 1 års support med på siden, dvs. hvis du bliver hacket eller lign. vil jeg antage det er med i prisen? Eller hvis der er problemer.

Jeg syntes egentligt ikke det er dyrt, samt der mangler meget info, medfølger webhotel det første år? Vi giver personligt 12.000 kr. om året ekskl. moms for vores webhotel, som der nævnes så koster det altså hvis du har en seriøs shop, så er du nød til at have eks. din egen server.

Jeg syntes der er for lidt info at basere på om det er god eller dårlig moral, det der er essentielt, det er, er kunden glad for varen / ydelsen til den pris han har givet? Hvis svaret er ja, så er der ingen der er snydt! Det er det, det handler om.

astina.dk alt i styling unikt biludstyr

Tilmeldt 20. Oct 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det kan da godt være det er mig.. Skal jeg ikke sige noget om, da der jo uanset hvad ikke er noget rigtigt / forkert i en sådan her debat.

Men dette er hvad der medfølger, INTET andet, (og det er en oscommerce løsning).

Det er med i prisen

  •     Komplet færdigdesignet webshop
  •     Installation af software på webserver
  •     En køreklar løsning
  •     Open Source - så alt kan tilrettes
  •     Ingen skjulte "ekstrapakker" du skal betale for
Jeg opfatter det som, en simpel installation (5 minutters arb), som jo fra starten bliver installeret på en server. 
De tilbyder så 1 års mail support (mail support på hvad? alting, eller kun site opsætning), men det er stadigvæk en meget god timeløn.
Syntes dog også det lyder meget dyrt det du rene betaler. 1000,-kr pr mnd + moms. 
Nok fordi i laver alt i dk, hvor jeg ser tingene lidt mere internationalt, og dermed ikke nødvendigvis skal betale til et dansk firma (og dække deres skatter/afgifter). der er jo masser af firmaer rundt omkring som tilbyder det samme, og har kvalitet, til langt under det halve.

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg hæfter mig ved følgende:

Kenny p:
Komplet færdigdesignet webshop

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenny p:

Det er med i prisen

  •     Komplet færdigdesignet webshop
  •     Installation af software på webserver
  •     En køreklar løsning
  •     Open Source - så alt kan tilrettes
  •     Ingen skjulte "ekstrapakker" du skal betale for

Som jeg ser det, er der et komplet design med i prisen, og så er den vel meget fair

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

de fleste vil have plus 300 kr i timeløn da de ønsker løn måske hvad mange vil tænke høj løn , men du kan jo lave unikke design til en billigere timepris end de laver måske , vi alle ønsker ikke samme timeløn for samme stykke arbejde heri iværksætter verden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Oct 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, som jeg kan forstå er det åbenbart designet der (hvis der bliver gjort noget ud af det), der koster kassen, og det er vel også fair nok, i så fald.

Syntes bare stadigvæk, set fra mine "ikke danske prismæssige" briller, at det virker dyrt.

Jeg kan huske der for 5-6 år tilbage var en fyr på qxl der tilbød en færdig opsat webshop, til 495,- ink suport osv. Sitet skulle godt nok ligge på din server, så der var jo en lille udgift der, men overordnet stort set det samme som "vores" firma tilbyder her i debatten, lige bortset fra, hvis der reelt er tale om et special designet site lavet 100% efter kundens ønsker.

Dog vil jeg gå ret langt og påstå at jeg kan (igennem udlicitering) få lavet præcist det samme, og tilbyde de samme services, til ca 2500,- (Dog ville support foregå på engelsk!)

Men ok, jeg har nok undervuderet danske priser lidt ,-(

Så begynder jeg ihvertilfald at forstå bedre hvorfor folk trækker væk fra dk for at lave business andre steder, hvis det er sådanne regninger man er nødt til at udstede konstant. Det må da være umuligt at sælge noget under de omstændigheder.

Kunne da være jeg burde starte sådan et firma, og markedsføre til danskere haha.. jeg er officiel udlandsdansker, og skal derfor betale dk skat osv så det kunne da være der er nogle reelle penge der ..  Hvis nogen ved en masse om den slags ting, og er interesseret i det kan i lige smide mig en privat besked ;-)

Mvh

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er uddanet Software ingeniør og ved hvor meget tid man kan bruge på hjemmesider (arbejder dog mest med apps) og jeg kan sige det sådan jeg har i min tid studeret lidt på hvad folk tilbyder af pakker til at få lavet en hjemmeside og jeg synes inderst inde det er helt absurd at man tilbyder denne pakke for ja knap 10000 kr.- 

Det jeg synes der koster er design og det er det du skal betale for, at installere en open source pakke med webshop er i sig selv så utroligt let. Jeg lavede en gang et stykke software til en der søgte om en onelick installation der installerede diverse opensource software ved bare at indtaste et par oplysninger såsom navn, slogan, et logo osv og så fik man installeret hjemmesiden. Han tog 1500 kr.- per hjemmeside og så 500 ekstra for webshop. Design skulle man købe ved siden af og det synes jeg var en smart løsning og ikke for dyr. 

Jeg laver selv hjemmesider for 500 kr (-domæne og host) stykket. Kan ikke se logikken i at en person der gerne vil have en blog skal give flere tusinde for at få lavet det. Det jo helt absurd at det folk tager 10000 kr.- her i danmark kan man få lavet for 200-500 dollarsfreelancer og ofte af bedre kvalitet. 

Where there is harmony, there is victory :) 

Tilmeldt 20. Oct 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

TAK LABERA!!! Jeg er 100% enig Big Smile

Troede jeg var ved at blive vanvittig haha

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenny p:
Dog vil jeg gå ret langt og påstå at jeg kan (igennem udlicitering) få lavet præcist det samme, og tilbyde de samme services, til ca 2500,- (Dog ville support foregå på engelsk!)

Ja, men så er det jo ikke præcis det samme :) At integrere et unikt design i osC, og sørge for at det virker i gængse browsere tager typisk 40-50 timer. Det skal man gøre i programmer som man har betalt for, og selvfølgelig gøre så fornuftigt så man ikke får brug for den forsikring man også skal betale til, mens man sidder på det kontor som også koster penge. Derudover skal du have en telefon, og stille dig til rådighed et HELT år for sølle resten af pengene?

Jeg må indrømme at jeg syntes en pris på ca. 800 kr om måneden, inkl. opsætning, support etc. er røvbilligt, det er jo ikke alle som er 16 år, og blot skal tjene 300 dkk i lommepenge om måneden, ved at sælge usb-sticks.

Mon ikke den pris man tilbyder sin krop for, også i høj grad bestemmer hvilke kunder som banker på døren.

Skulle du købe samme ydelse af mig, så skulle du min. slippe 30k, hvis jeg skal supportere ét år, og give et fornuftigt produkt. Men bare rolig, jeg tager ikke dine kommende mulige kunder, jeg har haft lukket for tilgang i flere år.

Jimmy

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenny p:
Syntes bare stadigvæk, set fra mine "ikke danske prismæssige" briller, at det virker dyrt.

Tager du pis på os?

Vi tager knap 15.000 for en unikt designet Magento shop inkl. professionel hosting (med telefon support) og betalingsgateway første år. 

Faktisk leverer vi til den pris tre forskellige unikke design udkast som kunden kan vælge imellem. De fleste af vores udviklere er nu Magento Certificerede udviklere.

Prisen er SUPER billig og kan reel kun lade sig gøre fordi teamet er outsourcet.

Idag er der ikke mange webbureauer der tager under 800 i timen. Dvs. at der i en pris på 10.000 reelt kun er lidt over 10 timer til at

1) snakke med kunden og afdække kravene,

2) få en designer til at lave et design udkast,

3) få feedback på designet og ændre til og

4) få en udvikler til at implementere shoppen.

Alt dette kan muligvis lade sig gøre hvis man

1) "bare" benytter en standard skabelon og tilrette lidt farver/logo eller

2) er lige glad med om ens time pris ligger på under 200 bobs (hvilket er en fuldstændigt urealistisk måde at drive virksomhed på såfremt man bor i DK).

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)