Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er man direktør når man bestiller sine visitkort på Vistaprint?

Side 5 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

john sommer:
Fra min tid på de internationale markeder ser visitkort meget anderledes ud end her i Dk men det er nok da vi er så bange så bange for at skrive hvad vi er og hvad vi bestrider.

Det er jo også derfor at visitkort er et hjælpemiddel i mange forskellige sammenhænge men john du har ret i at et visitkort skal afspejle dig som person som du skriver - jeg ved fra egen erfaring med udlandet at der anvendes meget bevist titler og uddannelser - Har du prøvet at bytte visitkort med en Japaner?

Så vil du vide at man ikke bare propper det i lommen næ du det bliver læst indgående på stedet og takket for evt. spørgsmål stille af modtager. 

Men i Danmark er vi snart så nedladende at vi bare skid.. på etik og respekt at vi når der uddeles et visitkort propper det i lommen uden at se på det.

En franskmand tager ikke jakkesæt og slips på for egen skyld næ det er for din skyld!

Når en dansk mand dukker op med huller i cowboybuksen så er det af velbehag for egen skyld men .........

Godt indlæg der bidrog til at få lidt mere på banen om hvad visitkort er og .....

Du får 15 for dette hvis der var plads dertil! 

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

bulldesign.dk:

Jeg er enig med Iværksætter Revisoren

Titler som virker passende er nok Indehaver, CEO, stifter og ejer.

Ja til stifter, indehaver og ejer, men CEO er da nok noget af det mest prætentiøse man overhovedet kan kalde sig. Det viser bare at man er så fin at danske titler ikke slår tilBig Smile

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger slet ikke visitkort. Problem solved.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

4YouCan2:
Har du prøvet at bytte visitkort med en Japaner?

Så vil du vide at man ikke bare propper det i lommen næ du det bliver læst indgående på stedet og takket for evt. spørgsmål stille af modtager. 

 

Japanerne scanner også QR-koden med det samme af respekt for den pågældende og dennes visitkort...

Men nu er det jo ikke os alle sammen, der er ude i den vide store verden og snakker koncerner - tror såmænd trådstarter stiller spørgsmålet ifm. danske virksomheder med virke i Danmark...

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Men nu er det jo ikke os alle sammen, der er ude i den vide store verden og snakker koncerner

Det er nok rigtigt, at vi taler om enkeltmandsvirksomheder og det var jo også trådsstarters indgang. Så udviklede det sig til at blive en debat om titler og sådan noget. Men det afdækker alligevel nogle holdninger dertil og det er jo sundt med den debat!

"Tænk globalt og ager lokalt"

Det kunne jo godt tænkes at de små bliver så store at de må forholde sig til denne debat efterfølgende - eks. når nu de bliver så store at der skal ansættes en direktør obs - der var betegnelsen jo i praksis.

Men enig!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man betegner sig selv om direktør, så har man vel også råd til at betale de 30-40 kroner der koster at få fjerne reklamen fra bagsiden.

Desuden syntes jeg at hvis det er et enkelmands eller mindre firma, at Ejer/indehaver lyder bedre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

4YouCan2:

Hej Brian,

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Men nu er det jo ikke os alle sammen, der er ude i den vide store verden og snakker koncerner

Det er nok rigtigt, at vi taler om enkeltmandsvirksomheder og det var jo også trådsstarters indgang. Så udviklede det sig til at blive en debat om titler og sådan noget. Men det afdækker alligevel nogle holdninger dertil og det er jo sundt med den debat!

"Tænk globalt og ager lokalt"

Det kunne jo godt tænkes at de små bliver så store at de må forholde sig til denne debat efterfølgende - eks. når nu de bliver så store at der skal ansættes en direktør obs - der var betegnelsen jo i praksis.

Men enig!

Også enig med dig...Smile Giver selvfølgelig også debatten lidt mere nuance...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er bedøvende ligeglad med, om en person skriver direktør eller ej på sit visitkort. Og det er uanset hvor mange ansatte personen har, og hvilken selskabsform personens virksomhed er.

Hilsen

Mike Nielsen

Direktør OnSmart

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Giver Casper ret.

Noget underligt noget at bekymre sig om.

Og mig kan i kalde : Gud

;)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og tak til Thomas for god humor, og et godt seriøst svar.

Jeg vil kalde mig selv hvad som helst for at lande en god aftale. Jeg er 100 % ligeglad

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 5 ud af 7 (63 indlæg)