Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du på vej til Kina?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder fedt op

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes det var en rigtig god video. Planlægger selv en længere rejse til Kina, bare mere som en oplevelse/eventyr, men syntes stadig gaver af en vigtig del af rejsen, da det  er med til at repræsentere Danmark..

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heidi,

God ide med rejse-fif-videoerne.. Har du planer om videoer med mere China business orienteret emner? (kan jo læse i dit CV at du er en efaren dame udi tekstil/møbel branchen) Har selv 7-8 års Kina erfaring fra metal branchen, og blandt andet været bosat i Shanghai området gennem 4 år, og kunne godt tænke mig noget mere insider fra andre brancher og muligvis diskutere løsninger til diverse problemstillinger.   

Martin

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 6. May 11
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

tak for dit indlæg! Ja, der kommer bestemt noget mere business-orienteret :) Jeg har taget hul på det med denne

&feature=related">

&feature=related

og er desuden ved at færdiggøre en workbook om "how to when in China" - kommer forhåbentligt på gaden lige op mod Jul. De emner jeg taler om i bogen, vil jeg også lave små videoer om.

Hvis du vil have dem direkte i din inbox, kan du tilmelde dig mit nyhedsbrev via

http://plus7.us2.list-manage.com/subscribe?u=e9614b309f84e50fbc25519ab&id=13e3c6cbb2

Der kommer også en blog til december med fokus på Kina / supply chains

Men sig endelig til hvis du mangler noget specifikt? så ser jeg gerne om jeg kan hjælpe.

God dag!

Heidi

info@plus7.dk

 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)