Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import og salg af kampsports udstyr

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Dec 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg går og leger lidt med tanken om at importere kampsports udstyr, og sælge det til privat forbrugere
og diverse klubber og virksomheder herhjemme.

Jeg har kontakt til firmaer i udlandet, så jeg skal have undersøgt markedet herhjemme.

Er der nogen der kender branchen, og ved om der er muligheder? Og om der er en specifik niche evt.?

Ellers må I meget gerne komme med noget feedback omkring selve ideen.

På forhånd tak

A.Afzal 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Afzal.

Jeg ved, at der er Budo Nord, der har en stor del af markedet indenfor Ju-Jutsu; og der hvor jeg går til Crossfit, kæmper de også MMA, Thaiboxing osv., der bruger de Nordic Fighter. Jeg tror dog ikke, at det er dansk. Jeg ved heller ikke hvor stort det er, men deres leveringstid er ihvertfald lang!

Ellers når man søger på Google, ser der ud til at være mange forhandlere af kampsportsudstyr: http://www.google.dk/#hl=da&sa=X&ei=dgxrTpuyL4r5sgaI5cyzBA&ved=0CF4QBSgA&q=kampsportsudstyr&spell=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=28a929b3adc55303&biw=1393&bih=1076

jJeg har ikke noget decideret kenskab til branchen, men jeg gik til ju-jutsu engang, og der virkede det til, at der var stor opbakning bag. Det virker også til, at der er stor opbakning omkring det Fightcenter, hvor jeg træner Crossfit.

Mvh.

Lasse Vendelbo

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 11. Dec 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Tusind tak for svaret. 

Ved du om der er noget, nogen i branchen er lidt trætte af? Altså noget som folk måske forventer

godt kunne blive bedre?

Mvh.

Afzal 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener, at Nordic Fighter har en laaang leveringstid. De sender vidst kun ordre afsted en gang i måneden; og efter min mening, og nok også mange andres, er den bedste service en hurtig leveringstid. Vi bestilte en samlet pakke med speed sjippetorv igennem dem, og det tog nogle uger, før de kom; og ca 10 sjippetorv burde ikke være en ordre, der tager lang tid :)

Ellers kan du prøve at se på de forskellige hjemmesider, hvad de garanterer iht. leveringsservicen, samt få en fornemmelse af, hvad de lægger vægt på i deres forretning. Derefter kan  du ringe/skrive rundt til de forskellige kampsportklubber og spørge, hvad de mener kan gøres bedre og beslutte udfra det, hvad du vil gøre for at være bedre end konkurrenterne.

Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
LasseVendelbo:

Jeg mener, at Nordic Fighter har en laaang leveringstid. De sender vidst kun ordre afsted en gang i måneden; og efter min mening, og nok også mange andres, er den bedste service en hurtig leveringstid. Vi bestilte en samlet pakke med speed sjippetorv igennem dem, og det tog nogle uger, før de kom; og ca 10 sjippetorv burde ikke være en ordre, der tager lang tid :)


Ellers kan du prøve at se på de forskellige hjemmesider, hvad de garanterer iht. leveringsservicen, samt få en fornemmelse af, hvad de lægger vægt på i deres forretning. Derefter kan  du ringe/skrive rundt til de forskellige kampsportklubber og spørge, hvad de mener kan gøres bedre og beslutte udfra det, hvad du vil gøre for at være bedre end konkurrenterne.



Det kan skyldes de først bestiller de ting fra andet producent. Og så bagefter sender dem til sine kunder i Danmark :-)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan selvfølgelig være, men det er dog stadig et parameter, man kan gå ind og konkurrere på :)

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svaret.

Helt klart noget jeg kunne bruge.

Hvad med kvaliteten af produkterne? Jeg synes jeg har hørt noget om, at der er en del der utilfredse med kvaliteten af sparring handskerne? Er det noget du kender til?

Og hvis leveringstiden skal være i top, så koster det jo også. Er de forskellige kampsportsklubber villige til at betale den pris?

A.Afzal

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt.

Jeg dyrker ikke selv kampsport længere og købte mine ting brugt dengang, jeg gik til det, og jeg gik ikke i særlig lang tid. Så jeg kender ikke noget til kvaliteten. Jeg har bare købt en sjippetov igennem en kampsportsforhandler.

Det er selvfølgelig rigtig, men jeg har ingen anelse om, hvad deres præferencer er. Så det var også noget, du kunne spørge dem om, når du laver en markedsundersøgelse.

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Aha på den måde.

Ja det må jeg lige finde ud af, fordi synes det virker som et spædende marked, men har ikke den store kendskab til det. Så vil gerne lige vide hvordan det fungere. 

Tusind tak for hjælpen igen. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)