Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger gode input til vores nye portal - www.lokaleportalen.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 23
Fra  Red Planet Invest Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har netop lanceret www.lokaleportalen.dk, som giver et samlende overblik over ledige erhvervslejemål og erhvervsejendomme.

Vi vil meget gerne have input og kritik af desig, flow og virkning...

Hilsner,
Thomas

Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Flot forside - den er overskuelig og visuelt appetitlig med farverne Skype-Smile

Et teknisk minus ved forsiden er dog, at der er lang ventetid ved afkrydsningen ovre i venstrebaren ved frasortering/tilvalg af ’Lokaler’, så det tager en rum tid, hvis der f.eks. skal fravælges mange typer af lokaler.

Opsætningen/præsentationen af de enkelte lokaler er god, når man har valgt sig ind under område og by - igen præget af overskuelighed. Derudover er det super med muligheden for at kunne bestemme størrelsen på det lokale, man leder efter Skype-Smile

Held og lykke med projektet! Skype-Smile

Mange hilsener Christina

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 38
Fra  Lokalebasen.dk Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg har været inde og tage en "tour" på hjemmesiden. og umiddelbart fungerer den fint. Ligesom Christina oplever jeg også en relativt lang ventetid når man vælger fra og til ude i venstrebaren. 

Derudover er det en fin feature, at man kan søge efter lokaler med størrelsen som parameter. En mulig idé kunne også være at inddrage pris pr. kvadratmeter som søgeparameter. 

Overall finder jeg siden overskuelig, designet er også pænt; det er en side som indbyder til, at man bliver og søger efter sit lokale. 

Til forveksling ligner den på nogle punkter dens nærmeste konkurrenter www.lokalebasen.dk og www.oline.dk, men adskiller sig stadig tilstrækkeligt, hvilket er positivt.

Jeg ser frem til at følge med i udviklingen, og velkommen til branchen!

 

Med venlig hilsen

Bjørn Jensen

Lokalebasen.dk A/S

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 23
Fra  Red Planet Invest Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har opdateret vores side på baggrund af de mange gode input blandt andet fra jer Aminobrugere. Se www.lokaleportalen.dk/lokaler – hvad synes I?

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Selve designet er ikke lige mig.
Det er lidt 2010 agtigt og for mig mangler der en del "lækkerhed" altså det der gør siden mere troværdig.
Lige nu sidder jeg med en fornemmelse som når jeg søger på Google og render ind i en eller anden obskur søgeside som bare opsamler information via Open Api´s.

2 ting I burde kigge på.

Når man går på undersider, så bør header rulle med så man ikke skal scrole langt ned og så skal hele vejen op igen for at finde en menu.

I har alllttt for mange billeder der overskrider 100kb. Det sløver søgehastigheden og Google er ikke vild med dette.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)