Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan køber jeg guld?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igang

Jeg har prøvet at være Daytrader hos Etoro.com dog handlede jeg ikke med guld, da deres priser svinger meget grimt. Så jeg handlede Olie, og tjente faktisk en sjat på det..

Så vil du købe og sælge guld på ind på Etoro.com

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også handle gennem nordnet.dk - Det skulle være rigtig godt.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Nielsen:
Du kan også handle gennem nordnet.dk - Det skulle være rigtig godt.

Ja nordnet er heller ikke noget dårligt valg, dog meget mere seiøst.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de mange svar. Der er noget at gå videre med :o)

Man kan vist ikke være i tvivl om, at vi langt fra er færdige med krisen. Jeg tror det største spørgsmål er, hvad det hele ender med. Og der kan man jo forvente det bedste, frygte det værste eller noget midt imellem. Som tingene ser ud lige nu, med al den usikkerhed og en masse ubesvarede spørgsmål, hælder jeg mest til at det hele kollapser på en eller anden måde. Men hvordan og hvor meget, er ikke til at vide. Men vi har næppe set det værste endnu.

Og med det i tankerne, giver det selvfølgelig mening at sprede "risikoen" så meget som muligt. Mange siger at guld er nærmest en sikker investering, men det sagde man også om ejendomskøb op til 2007. Og jeg synes at der er flere lighedspunkter mellem de stigende og næsten urealistiske prisstigninger vi så dengang, og det der nu sker med guldpriserne. Derfor kan man godt få den tanke, at det måske er lige sent nok at købe guld.

Men jeg/vi er i hvert fald blevet noget klogere, så tak for det :o)

IværksætterGen:
Ja nordnet er heller ikke noget dårligt valg, dog meget mere seiøst.

Nu er det i givet fald ikke småpenge der skulle købes for, så jeg vil da foretrække at det er et seriøst firma man handler med :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
Nu er det i givet fald ikke småpenge der skulle købes for, så jeg vil da foretrække at det er et seriøst firma man handler med :o)

Så skal du ikke handle os Etoro og de andre Daytrader Firmaer...

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige tilføje at hvis ikke du har erfaring med at sælge og købe Valuta såvel som guld/sølv/olie så lad vær med at handle med det, det er hårdt arbejde..

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Vilondo.com Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John

Ifølge the US treasuries guld rapport har ligger de p.t. inde med 261.500.000 ounces guld. Med en guld pris på 1700$/ ounce svarer det til ca 445.000.000.000$. USA skylder 14.500.000.000.000$. Ufatteligt mange nuller, men tror jeg fik dem alle med. Den korte historie er, at USA kun har guld til at dækker cirka 3% deres gæld, så det er næppe ved at sælge guld USA løser deres problemer.

Der er stor forskel på nu og 1924. I 1924 var dollaren knyttet til guldet, hvilket ikke er tilfældet i dag.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare for at få det klart - guld er ikke en safe-haven - men et risiko produkt - store fortjenester muligt og store tab muligt - det er bare ikke den sikre havn under alle omstændigheder. Det er valget hvis man tror aktierne langsigtet vil falde dog.

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt handle ved nordnet. De står for ca. 10% af alle de privatperson handlerne på børsen i danmark. Nordnet er et datterselskab til en svensk børsnoteret bank, så det skulle være meget seriøst.

Fra København
Tilmeldt 17. Jul 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Vilondo.com Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lige en tilføjelse - mange medier bliver ved med at referere til at guldprisen slår nye rekorder, men det er en sandhed med modifikationer. I firserne ramte guldprisen 873$. Justeret for inflation svarer det til en pris på 2391$ i dagens priser, så før vi reelt kan tale om en ny rekord skal guld stadig stige med næsten 700$

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)