Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurs på et ulovligt grundlag. sam trusler fra advokatfirma

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 9. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg og min søn drev et mindre firma som havde eksisteret i mange år. Da finanskrisen kom, kom vi også i klemme da vore kunder også fik problemer med at betale til tiden. Vi havde nogen liesing kontrakter med et nordjysk liasing bank. vores betalinger kom ikke rettidig, men i store afdrag. På et tidspunkt blev vi opmærksom på at vi var 85000 kr. forud med betaling.  To af vores rivisor firmere et registreret og et statsrevisor Havde også luret at der var noget galt. De tog kontakt til liasing firmaet at der var noget galt med deres kontoudtog og der var to lastbiler der var frikøbt som vi havde ret til ifølge kontrakten at få papirerne på disse køretøjer.

Svar. nye mærkelige kontoudtog. Vi blev rådet til at stoppe betalingerne sålænge de ikke havde styr på indbetalingerne.

Vi blev hevet i fogedretten, men foged vile ikke kører sagen da der var tvist om beløbet. Det skulle igennem en normal retsag, da der jo var tvist om beløbet.

Da sker det mærkelige at vi bliver hevet i landsretten, ikke i byreten for at afgører beløbet og dømmes til at afleverer bilerne også dem som var betalt ud.

Vores advokat kunne slet ikke komme til orde og meddele at der var noget galt.

I løbet af få dage blev vi erklæret konkurs.

Vi kunne betale det som vi skyldte, men kunne ikke få at vide hvad vi skyldte.

I skiftereten løb vi på en dommerfuldmægtig som vi før havde haft problemer med før. Og der var indgivet flere klager over denne.

Vores advokat skulle forsvarer os,men bedt om at forlade lokalet.?

Det advokatfirma som repenseterede leasing selskabet startede med at begå indbrud i et firma som de troede tilhørte os og tog nogen bilnøgler mm.

Uden kendelse fra fogeden.

Min søn overraskede dem i indbrudet sammen med et vidne.

Det lokale de havde brudt ind i var lejet af mim mor og svigerdatters aps.

Landbetjenten blev tilkaldt af advokaten da min søn førte hende ud (ikke med vold).

Dagen efter er der en ny advoket der forsøger at bryde ind, men bliver igen overrasket

Hun er sammen med en fra leasingselskabet. de påstår at veteranbilerne som stod der var leasings selskabet køretøjer.

De påstod at der var en fogedforretning, det var  også usandt

Ejeren kom og ville dokumentere at det var hans kørertøjer. Det havde ingen interesse.

Der efter blev vi overvåget og biler fulgte efter hvor vi end kørte hen.

Senere blev der begået en nyt indbrud i et andet lejemål, som også ejes af et andet selskab ejet af familien.

Leasing  firmaet havde ringet til min søn for at finde ud af hvor han befandt sig. Han svarede at han var på skole (usandt)

Vi kørte ned til dette lokale. Da opdager vi at port var brudt op og døren ind til værkstedet var boret ud og der havde været nogen inde og tage diverse papirer.

Uden for var nr plader fjernet fra en lastbil, en trailer.

Idet samme kommer en hvid bil ind på pladsen og vi kan se på de to som er i bilen HVAD de er her. Min søn kontakter politiet i Horsen om det skete ,Svar der var en fogedsag og nr pladerne var indleveret. Politiet ville ikke komme ?

Der var ingen fogded sag ved nærmer undersøgelse.

Jeg tog foto at hvad der skete, indtil jeg blev truet til at stoppe med det.

Der efter kom der en stor bjærgningsbil Som skulle have den lastbil som de havde fjernet nr plader fra og påstod at den tilhørte boet, De havde forsøgt at starte den med den nøgle de havde stjålet ved det første indbrud, resultat en totalt ødelagt startspære. Den tilhørte et andet selskab. Der kom flerer lastbiler til som skulle hente kørertøjer.                                                                                                                                   Vi troer at planen var at de ville have fjernet så meget som mugligt, for nu var der ingen forsikring der kunne dæke tyveri da nr plader var indleveret. Advokatfirmaet havde før truet med at de nok skulle knuse familien og deres firmaer.

Det lykkedes dem kun at komme afsted med en blokvogn, som blev fundet hos et stort liasing firma i Kolding.

Den er blevet leveret tilbage men der manglet slesker,støtter og bremseanlæget var skadet.

Sagen blev andmeldt til Horsens politi; men de vil ikke gøre noget.

Har en grim mistanke at det var politiet der kom i den hvide bil og medvirkede til indbrudet. Så defor vil de ikke gøre noget, da de  måske er blevet fyldt med løgn af advokatfirmaet.

Senere kontaktede jeg Horsens politi om hvad der skete i sagen.

Svar: Da vores advokat havde kontaktet politiet, at sagen var klaret, var der ingen sag.

Vi har ingen advokat på sagen. Så det er nok  advokatfirma der har aftalt det med politiet?

Dette advokat firma er ikke registriret ved aktie og selskabsstyrelsen og bruger falske cvr nr.

Familiens aps selskab har et modkrav mod advokat firmaet på ca 500000 kr  for ødelægelser.                                                                                                                                De er jo uden skyld i det her.                                                                                                       Har erfaret at der er mange andre firmaer som er blevet udsat for disse metoder af dette (advokatfirma)

Vi har klaget til advokatnævnet, men der sker ikke rigtig noget. Da advokat firmaet sylter med at svare ( de har ikke modtaget noget brev fra advokatnævnet )

På den måde har man syltet sagen i 7-8 mdr.

Det er svært at gøre noget, når man ligger ned og det er det, disse advokater ved når man er blevet erklæret konkurs. Så har du og din familie ingen rettigheder i dette samfund.

 

 

 

 

 

 

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Må indrømme at jeg har svært ved at tro på den historie..

Men prøv dog Ekstra-Bladet... Det er jo lige til forsiden hos dem og så plejer der nok at komme gang i sagerne.

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 12. Mar 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har selv prøvet noget ligende med leasing firma, dog i mindre format. Leasing firmaer tro de er hævet over loven.Gå til Børsen , eller jyllandsposten eller ligende , og få det i pressen så skal der nok ske noget

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig... Du må en tur i pressen... :-)

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har svært ved at tro på din (i øvrigt meget usammenhængende) historie - der er rigtig mange ting, der halter og ikke hænger sammen med, hvordan tingene foregår i virkeligheden.

futter:
... Da sker det mærkelige at vi bliver hevet i landsretten ...

senere nævner du at:

futter:
... Dette advokat firma er ikke registriret ved aktie og selskabsstyrelsen og bruger falske cvr nr. ...

Det hænger ikke sammen. Landsretterne har helt styr på, hvilke advokater, der har møderet for netop Landsretten - og ville aldrig lade et "falsk" advokatfirma føre en sag, da det netop kræver at man er godkendt til at føre sager i Landsretten. Og hvis advokatfirmaet har møderet for Landsretten, kan du være helt sikker på, at de også er tilmeldt CVR-registeret.

futter:
... Vores advokat kunne slet ikke komme til orde ...

En advokat ville aldrig acceptere ikke at komme til orde ved et retsmøde. Ligeledes ville en dommer heller aldrig træffe afgørelse i en sag uden at have hørt begge parter - hvilket kræver, at begge parter har haft mulighed for at komme til orde.

futter:
... Dette advokat firma er ikke registriret ved aktie og selskabsstyrelsen og bruger falske cvr nr. ... Vi har klaget til advokatnævnet, men der sker ikke rigtig noget. Da advokat firmaet sylter med at svare ( de har ikke modtaget noget brev fra advokatnævnet ) ... På den måde har man syltet sagen i 7-8 mdr.

Hvis advokatfirmaet ikke er registreret, hverken hos myndigheder, Justitsministeriet eller hos CVR og Advokatsamfundet, hvordan skulle Advokatnævnet så kunne behandle din klage over et ikke-eksisterende advokatfirma?

Tilmeldt 9. Jul 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan meddele dig at. Det cvr nr advokatfirmaet bruger på deres breve. Kender aktie og selskabsregisteret ikke. Dette har jeg pr mail.

Det er først inden for de sidste par mdr at jeg har fået kendskab til dette

Hele sagsforløbet er sandt. Det kan dukomenteres med bilag og vidner.

Der er jo nogen advokater der kommer sammen med dommerne privat.

Den advokat vi brugte. Sagde at det var op ad bakke, da han så dommerne. For hans erfaring med dem, var ikke af det gode.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår slet ikke dine prioriteter eller hensigten med tråden her.

Din overskrift "Konkurs på et ulovligt grundlag. sam trusler fra advokatfirma" er jo noget af en påstand, og hvis du har dokumentation, der kan understøtte påstanden, så har du jo en rigtig god sag. Det har din advokat (?) naturligvis oplyst dig om.

Hvis sagsforløbet kan dokumenteres med bilag og vidner - og du mener, at der er foregået noget "fordækt" en domstol og modparten imellem - så vil det være det naturligste at kontakte Justitsministeriet eller Domstolstyrelsen (som er de myndigheder, der administrerer domstolene) fremfor at oprette en tråd herinde.

Det, du skriver hænger bare mindre og mindre sammen, og jeg har andet at bruge min tid på, så held og lykke med det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:
Det, du skriver hænger bare mindre og mindre sammen, og jeg har andet at bruge min tid på, så held og lykke med det.

Hvis der virkeligt er sket de ulovligheder du beskriver, mon så ikke bare du skal politi anmelde det? Og derefter gå til ministeriet? Hvis det er sandt, vil EkstraBladet og BT, elske sådan en historie... Og så skal justitsministeret nok vågne... Det er jo snart valg :) Og det er juli! Avisernes katoffeltid - de har jo kun Tour De France, i juli måned..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det sker fra tid til anden at firmaer angiver et administrativt SE-nr. Det har samme format som et CVR-nr. og kan ikke findes ved opslag i CVR.dk.

/Henrik

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vel ikke skygge af tvivl om, at hvis advokaten går under falsk CVR og ikke har et firma og måske ikke er advokat - så havde landsretten da sat kløerne i ham og ikke bedt ham forlade lokalet - den del er ikke fra vor verden. Kører en advokat falsk spil med falske virksomheder og igen bevilling for den ret han fører sager ved, tager politiet den anmeldelse med det samme, men det havde landsretten 100% garanteret reageret på så det KAN ikke være sådan.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)