Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan samarbejder jeres medarbejdere/ledelsen, når konkurrencen/budgetterne sætter ind (Forretnings-ide)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino

Kan man styrke samarbejde, udvikle teamet, og få en sjov og anderledes oplevelse? Og hvor det hele bliver til en videoanalyse af interaktionerne?  

Jeg går med tanken om at blive selvstændig, men som flere af jer beskriver, er det ikke altid ligetil uden en ide og kunder. Derfor vil jeg høre om der er en virksomhed, som jeg må prøve mit koncept af på? Det selvfølgelig gratis (vil gerne have feedback og evt. tilladelse til at bruge optagelserne til promovering). 

Kort om konceptet: Jeg kommer ud til jer og underviser i samarbejdsøvelser med jeres team/medarbejdere. Øvelserne vil ske med bolde og på en fodboldbane/håndboldbane alt efter muligheder i nærområdet. Dette er ikke specielt nyt - I know :-) Det nye/anderledes er, at jeg optager hele seancen via VEO og kamera, hvor man vil få et grundig indblik I jeres interaktioner. Videomaterialet vil jeg klippe sammen og komme tilbage ugen efter, hvor jeg holder et oplæg/foredrag og viser de enkelte episoder. Jeg vil blandt andet komme ind på hjælpekultur, samarbejde når noget er svært,  samt dét at tage ansvar og skabe tillid til sine kollegaer.

I skal helst have 10 medarbejdere, så man kan lave to hold. Have mod til at bevæge sig og blive kastet ind i udfordringer - alt sker i en humoristisk tone og dialog med jer. 

I skal sætte 2 timer af til samarbejdsøvelserne og 1 time af til foredraget/oplægget med ca. en uges mellemrum. I vil få en sjov lærerigproces, det garanterer jeg. Og I vil hjælpe forhåbentlig en kommende iværksætter i gang! 

Lidt om mig: Jeg er 39 år, har arbejdet de sidste 10 år i det offentlige. Alt fra SSP til leder af 300 medarbejdere. Jeg har en lang baggrund i fodboldverdenen - men kunne godt tænke mig, at kombinere fodbold/bevægelse med ledelse/samarbejde og hvordan man styrker det. Jeg tror på praksisnært og dialogbaseret ledelse er vejen frem - oftest vil man gerne fortælle og vise teorier til den gode kultur - min erfaring er, at det meget svært. 

Kontakt mig i tilfælde af spørgsmål: 4053 4171 eller på mail paulusekstrand@gmail.com 

God dag

Paulus Scheel

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)