Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge promo matriale(Notesbøger, kuglepenne, tøj, osv osv)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's

Jeg mangler en samarbejdspartner, som kan levere tryk på alt nærmest. Vi skal bruge

Kuglepenne
Slik
Visitkort
Poser
Tøj/Kokketøj
Keyhangers

og mange flere ting. Jeg vil gerne have en leverandør som kan lave det hele så jeg ikke skal ud og dele ordren op. Hvem kan i anbefale ? Der må ikke gåes kompromis med kvaliteten, den skal være aboslut den ypperste :)


Tilmeldt 11. Feb 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at kigge hos prologo. Dem har jeg fine erfaringer med i forhold til banner og armbånd.

Fra Skive
Tilmeldt 1. Mar 19
Indlæg ialt: 7
Fra  Vibla ApS Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tilbyder et stort udvalg af merchandise med tryk.
Du finder de mest populære former for reklameartikler på vores hjemmeside Vibla.dk.

Finder du ikke det, som du søger på hjemmesiden,  er du velkommen til at kontakte os - vi kan levere stort set alt inden for merchandise.

Fra Faaborg
Tilmeldt 12. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  Sport & Profil Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det kan vi klare her hos Sport & Profil.

Vi har mange års erfaring med netop det du efterspørger. Og jeg vil gerne give et bud på opgaven.

Du kan kontakte mig via mads@sportogprofil.dk eller give mig et kald på tlf. 20 87 91 39 :-)

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Aboutweb:

Hej Amino's

Jeg mangler en samarbejdspartner, som kan levere tryk på alt nærmest. Vi skal bruge

Kuglepenne
Slik
Visitkort
Poser
Tøj/Kokketøj
Keyhangers

og mange flere ting. Jeg vil gerne have en leverandør som kan lave det hele så jeg ikke skal ud og dele ordren op. Hvem kan i anbefale ? Der må ikke gåes kompromis med kvaliteten, den skal være aboslut den ypperste :)

Jwg kan på det varmeste anbefale 

Apropos Reklameartikler ApS
Møllehaven 8
4040 Jyllinge

Tlf.  : (+45) 46 73 23 23
Mail: apropos@apropos.dk
Web: www.apropos.dk

Palle er dygtig og kreativ, og har forbindelser til at få lavet et utal af små sjove og søde ting

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Det ville vi godt kunne fremstille for dig og det har vi med gælde gjort siden 1976 og vi har gennem tiden prøvet kræfter med mange forskellige opgaver så vælger du os får du en masse erfaring med i pakken 

https://tex-tryk.dk/

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)